@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
OKEJ HÖRRNI. Jag har tråkigt jag mår illa o så, så jag tänkte härma Li (och de flesta bloggare) att ha en frågestund. www.babyklegg.blogg.se
fråga vad som helst, jag svarar! hihihihihihi pirr
10 maj, 2012 14:33 |
|
J-star Black
Elev |
10 maj, 2012 14:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
10 maj, 2012 14:36 |
|
Borttagen
|
"För om jag va tolv, jag skulle läsa kamratposten... Under täcket med min ficklampa läsa kropp & knopp"
Hahaha! xD 10 maj, 2012 14:39 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Pixie: OKEJ HÖRRNI. Jag har tråkigt jag mår illa o så, så jag tänkte härma Li (och de flesta bloggare) att ha en frågestund. www.babyklegg.blogg.se fråga vad som helst, jag svarar! hihihihihihi pirr någon? haha ni dissar mig :C
10 maj, 2012 14:40 |
|
Minidjuret
Elev |
10 maj, 2012 14:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bara för att jag gillar Emily Harder och många utav hennes covers, inte minst den här:
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2012 14:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Hej!
Jo, det finns en hästbokklubb som heter pennygirl, och jag är med i den. http://www.youtube.com/watch?v=YcrRJzOI9QU&feature=youtu.be TACK PÅ FÖRHAND JAG ÄLSKAR ER. DET HÄR BETYDER SÅ MYCKET FÖR MIG ♥ speech! 10 maj, 2012 14:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Pixie: OKEJ HÖRRNI. Jag har tråkigt jag mår illa o så, så jag tänkte härma Li (och de flesta bloggare) att ha en frågestund. www.babyklegg.blogg.se fråga vad som helst, jag svarar! hihihihihihi pirr någon? haha ni dissar mig :C DONE ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Någon som vet hur man prenumererar på en specifik spellista på youtube? Vill inte prenumerera på hela kanalen eftersom de flesta av videorna är ointressanta
Skrivet av AlvaRawenclaw: Hej! Jo, det finns en hästbokklubb som heter pennygirl, och jag är med i den. http://www.youtube.com/watch?v=YcrRJzOI9QU&feature=youtu.be TACK PÅ FÖRHAND JAG ÄLSKAR ER. DET HÄR BETYDER SÅ MYCKET FÖR MIG ♥ Tittade på den, lycka till 10 maj, 2012 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen