@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
haha, det kommer hända! det kommer det. jag och LeeGordan pratade om det för någon dag sedan! någon dag ska det hända.
10 maj, 2012 13:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: haha, det kommer hända! det kommer det. jag och LeeGordan pratade om det för någon dag sedan! någon dag ska det hända. Juni?
10 maj, 2012 13:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 maj, 2012 13:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Någon som har ett bra tips till någon som har ont i halsen och ont i näsan för att hon har nyst och snutit sig för mycket?
10 maj, 2012 13:18 |
|
Sovsvampen
Elev |
10 maj, 2012 13:19 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha nej det lät värre än att säga Fara och Cleopatra xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag tkt väl att det lät ko stift och säga Farao till en tjej xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen Haha, slog precis upp det på google, det gjorde man visstxD haha, ja det lät lite skumt, villetyp lägga till ett faraoinna men det lät inge vidare Haha, jag undrar vad de sa på den tiden. De sa ju farao men vad var deras ord för drottning ![]() ![]()
10 maj, 2012 13:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: Jadu, kejsarinna kanske, fast det är no mer Grekland och Romariket ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha nej det lät värre än att säga Fara och Cleopatra xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag tkt väl att det lät ko stift och säga Farao till en tjej xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen Haha, slog precis upp det på google, det gjorde man visstxD haha, ja det lät lite skumt, villetyp lägga till ett faraoinna men det lät inge vidare Haha, jag undrar vad de sa på den tiden. De sa ju farao men vad var deras ord för drottning ![]()
10 maj, 2012 13:20 |
|
scarhead
Lärare |
vet inte riktigt, för jag är lite fundersam hur vi ska göra om folk behöver hjälp från tågstation eller något. men jag ska försöka göra så det funkar!
10 maj, 2012 13:23 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jadu, kejsarinna kanske, fast det är no mer Grekland och Romariket ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha nej det lät värre än att säga Fara och Cleopatra xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag tkt väl att det lät ko stift och säga Farao till en tjej xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen Haha, slog precis upp det på google, det gjorde man visstxD haha, ja det lät lite skumt, villetyp lägga till ett faraoinna men det lät inge vidare Haha, jag undrar vad de sa på den tiden. De sa ju farao men vad var deras ord för drottning ja, det är lite mer rommarriket ![]() ![]()
10 maj, 2012 13:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
J-star Black japp men folk trodde Cleopatra och Ceasar hade ihop det så då blev hon kanske kejsarinna xD
![]()
10 maj, 2012 13:27 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen