@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va ![]() ![]()
10 maj, 2012 13:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va ![]()
10 maj, 2012 13:06 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen ![]() ![]()
10 maj, 2012 13:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen ![]()
10 maj, 2012 13:10 |
|
Pixie
Elev |
sorteringshatten. Knizzlareska va sorteringshatten, Jag ska va slytherin, Katla Hufflepuff, M4L13är ravenclaw
10 maj, 2012 13:11 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen Haha, slog precis upp det på google, det gjorde man visstxD ![]() ![]()
10 maj, 2012 13:12 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Pixie: sorteringshatten. Knizzlareska va sorteringshatten, Jag ska va slytherin, Katla Hufflepuff, M4L13är ravenclaw Haha, låter jätte kul 10 maj, 2012 13:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: Haha jag tkt väl att det lät ko stift och säga Farao till en tjej xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen Haha, slog precis upp det på google, det gjorde man visstxD ![]()
10 maj, 2012 13:13 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag tkt väl att det lät ko stift och säga Farao till en tjej xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen Haha, slog precis upp det på google, det gjorde man visstxD haha, ja det lät lite skumt, villetyp lägga till ett faraoinna men det lät inge vidare ![]() ![]()
10 maj, 2012 13:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av J-star Black: Haha nej det lät värre än att säga Fara och Cleopatra xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Haha jag tkt väl att det lät ko stift och säga Farao till en tjej xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Jag hade för mig att man sa drottning Kleopatra ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av J-star Black: Ja men jag vet inte om man säger farao till en tjej xD haha Skrivet av Cara Riddle: Jag hade så velat leva i antika Egypten, fatta vad coolt att vara drottning i Egypten haha, du menar farao va Haha, inte jag heller, men man säger väl farao Kleopatra, antagligen Haha, slog precis upp det på google, det gjorde man visstxD haha, ja det lät lite skumt, villetyp lägga till ett faraoinna men det lät inge vidare ![]()
10 maj, 2012 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen