Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
på riktigt jag börjar f*n gråta h******s j***a skit jag orkar inte ♥
EmahS omg det skulle bli AWESOME
27 feb, 2013 08:23 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej. OMG! Har misstänkt detta ett tag! Hoppas det blir! Först kom det bilder på Spoiler: tillsammans med castmedlemmar.Tryck här för att visa! Och nu kom det bilder på Spoiler: Tryck här för att visa! Kan det vara ett Spoiler: avsnitt påväg?!Tryck här för att visa! Isåfall borde Li ju kolla! okej. googlade fram lite info. och det blir inte SÅ kul. MEN Spoiler: Tryck här för att visa!
27 feb, 2013 13:43 |
|
Borttagen
|
Pleeeeeeease Gleeks i need help, var kan man se på säsong fyra med svensk text??????????
1 mar, 2013 16:44 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pleeeeeeease Gleeks i need help, var kan man se på säsong fyra med svensk text?????????? Antingen får du följa det på TV eller vänta tills säsongen är slut och det släppts på dvd om du vill ha svensk text, för finns typ ingenstans att få tag på ännu. ![]()
1 mar, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Pleeeeeeease Gleeks i need help, var kan man se på säsong fyra med svensk text?????????? Antingen får du följa det på TV eller vänta tills säsongen är slut och det släppts på dvd om du vill ha svensk text, för finns typ ingenstans att få tag på ännu. När tar den slut då? 1 mar, 2013 16:47 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Pleeeeeeease Gleeks i need help, var kan man se på säsong fyra med svensk text?????????? Antingen får du följa det på TV eller vänta tills säsongen är slut och det släppts på dvd om du vill ha svensk text, för finns typ ingenstans att få tag på ännu. När tar den slut då? Maj typ? Dvd:n kommer väl i höst. ![]()
1 mar, 2013 17:24 |
|
GinnyOlivia
Elev |
jag typ stressar sönder för det finns så få avsnitt kvar av säsongen för alla par att bli tillsammans igen och jag kommer inte att överleva utan dem oh god
![]()
1 mar, 2013 17:59 |
|
soratanaka
Elev |
Hängslebyxor: Har för mig att det finns torrents med subtitles på svenska, men annars finns det väl subtitles på engelska.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2013 18:00 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: I feel you jag typ stressar sönder för det finns så få avsnitt kvar av säsongen för alla par att bli tillsammans igen och jag kommer inte att överleva utan dem oh god
2 mar, 2013 11:38 |
|
soratanaka
Elev |
MissLollo: Jag har för mig att S5 blev confirmed, och att den kommer förhålla sig i NYC.
Kommer inte ihåg länken till just den, men om du googlar "glee season 5" så kommer denna artikel upp iaf, och den är från igår. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2013 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen