One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
älskar dom. fast, michael jackson mer.
Mina favorit låtar med dom är: One Thing & Whats makes you beutiful. 13 maj, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 16:06 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad som skapas om man korsar Liam, Harry, Zayn, Niall och Louis: ![]() I'm in love, okay? ♥ Hahaa han var ju söt ju. 13 maj, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vad som skapas om man korsar Liam, Harry, Zayn, Niall och Louis: ![]() I'm in love, okay? ♥ Hahaa han var ju söt ju. Visst är han! I ♥ Him! 13 maj, 2012 16:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vad som skapas om man korsar Liam, Harry, Zayn, Niall och Louis: ![]() I'm in love, okay? ♥ Hahaa han var ju söt ju. Visst är han! I ♥ Him! Här har man lösningen om man inte vet vem man vill bli ihop med - Lihazaloniamryynuisall! ;D Dock är hans namn lite svåruttalat. 13 maj, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vad som skapas om man korsar Liam, Harry, Zayn, Niall och Louis: ![]() I'm in love, okay? ♥ Hahaa han var ju söt ju. Visst är han! I ♥ Him! Här har man lösningen om man inte vet vem man vill bli ihop med - Lihazaloniamryynuisall! ;D Dock är hans namn lite svåruttalat. LITE? Jag vet ABSOLUT inte hur man säger det där! 13 maj, 2012 16:18 |
|
Ginny00
Elev |
Lihassaloniammrynuisall
Jag kastade bara om bokstäverna lite.. xD 13 maj, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
varför inte Lihazanilo? Dom två första bokstäverna i namnen! 13 maj, 2012 16:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför inte Lihazanilo? Dom två första bokstäverna i namnen! Jo, det är enklare, men Lihazaloniamryynuisall är vackrare xD Man kan kalla honom Lihazanilo. 13 maj, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen