Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 445 446 447 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Jac
Elev

Avatar


Yvja jag vet inte.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

10 feb, 2012 17:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Folk har börjat snacka väldigt mycket om "onepiece". Men vad är skillnaden mellan en sådan och en overall?

De är väll mycket skönare antar jag

10 feb, 2012 18:54

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Folk har börjat snacka väldigt mycket om "onepiece". Men vad är skillnaden mellan en sådan och en overall?
Det är märket Typ som Converse och sånt. Det finns kopior som är nästan lika bra, men märket är dyrare, finare och oftast bättre kvalitet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

10 feb, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag har gått ner 3 kg på två dagar. Är inte det ganska läskigt igentligen?


Äter alldeles för lite och använder mig av anteckningsboken igen..

10 feb, 2012 20:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag har gått ner 3 kg på två dagar. Är inte det ganska läskigt igentligen?


Äter alldeles för lite och använder mig av anteckningsboken igen..


Men ge dig. Det är inte nyttigt att hålla på sådär

10 feb, 2012 21:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Borttagen:
^ Folk har börjat snacka väldigt mycket om "onepiece". Men vad är skillnaden mellan en sådan och en overall?
Det är märket Typ som Converse och sånt. Det finns kopior som är nästan lika bra, men märket är dyrare, finare och oftast bättre kvalitet


Jag är ingen märkes-människa, men då vet jag att det är ett märke i alla fall och förstår lite bättre. Tack!

10 feb, 2012 22:18

Li
Biträdande rektor

Avatar


Har inte fått mens...

without something there is no nothing

10 feb, 2012 22:25

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Borttagen:
^ Folk har börjat snacka väldigt mycket om "onepiece". Men vad är skillnaden mellan en sådan och en overall?
Det är märket Typ som Converse och sånt. Det finns kopior som är nästan lika bra, men märket är dyrare, finare och oftast bättre kvalitet


Jag är ingen märkes-människa, men då vet jag att det är ett märke i alla fall och förstår lite bättre. Tack!
Varsegod En Onepice är ju en overall egentligen. Eller mer en sparkdräkt, enligt mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

10 feb, 2012 22:25

Borttagen

Avatar


^ Inkluderar den strumpor också? Haha. Tillbaka till bebis-stadiet. =) Men det kan nog vara mysigt det med.

10 feb, 2012 22:29

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Inkluderar den strumpor också? Haha. Tillbaka till bebis-stadiet. =) Men det kan nog vara mysigt det med.

Nepp tyvärr är det inga fötter på den

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

10 feb, 2012 22:52

1 2 3 ... 445 446 447 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.