Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
23 feb, 2013 13:00 |
|
soratanaka
Elev |
Ginny00: That's weird! Antingen kommer de ut på Spotify efter att nästa avsnitts låtar kommit ut på nätet och har således inte kommit upp än pga hiatus, eller så är det nåt annat bajs jag inte håller koll på. Använder ju inte Spotify såatteh
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 feb, 2013 13:12 |
|
dinomaid
Elev |
Skrivet av hyperion: detta måste ju vara det mäktigaste glee någonsin har gjort, för jag orkar seriöst inte, like the goosebumps and like the cellos and just naya and grant just JUST Asså den här scenen gör det omöjligt för mig att inte shippa sebtana... Underbart crackship alltså ♥ "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 23 feb, 2013 21:19 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av hyperion: detta måste ju vara det mäktigaste glee någonsin har gjort, för jag orkar seriöst inte, like the goosebumps and like the cellos and just naya and grant just JUST Kind of håller med här va
23 feb, 2013 21:29 |
|
ronnyponny
Elev |
24 feb, 2013 21:18 |
|
soratanaka
Elev |
ronnyponny: De tog bort den från episoden!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 feb, 2013 21:19 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Togs bort pga tidsbrist Har Dancing On My Own varit med i Glee ännu? 24 feb, 2013 21:19 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Ginny00: aha, jag bara undra för jag har typ en app och då hade den kommit upp där så aa..Skrivet av ronnyponny: Togs bort pga tidsbrist Har Dancing On My Own varit med i Glee ännu?
24 feb, 2013 21:21 |
|
soratanaka
Elev |
Haha jag typ firade när jag fick reda på att de tog bort den låten. Är så jäkla less på Robyn lmao.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 feb, 2013 21:22 |
|
EmahS
Elev |
Okej. OMG! Har misstänkt detta ett tag!
Hoppas det blir! Först kom det bilder på Spoiler: tillsammans med castmedlemmar.Tryck här för att visa! Och nu kom det bilder på Spoiler: Tryck här för att visa! Kan det vara ett Spoiler: avsnitt påväg?!Tryck här för att visa! Isåfall borde Li ju kolla!
27 feb, 2013 08:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen