UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD
1 nov, 2015 16:12 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Borttagen: Äntligen någon annan som är precis som jag! Asså, jag vill gråta ibland men kan aldrig xDJag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD
1 nov, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon annan som är precis som jag! Asså, jag vill gråta ibland men kan aldrig xD Jag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD Hahah jaa, alla andra gråter och man själv bara "Jahaja, blir... blir man ledsen utav det här?" 1 nov, 2015 19:17 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon annan som är precis som jag! Asså, jag vill gråta ibland men kan aldrig xD Jag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD Hahah jaa, alla andra gråter och man själv bara "Jahaja, blir... blir man ledsen utav det här?" JAG GRÄT ALDRIG HELLER MEN SEDAN KOM INSIDE OUT OCH FÖRSTÖRDE ALLTIHOP GOD DAMN IT, IT HIT HOME OKAY!? Fast gråter aldrig annars, I mean... sure, det är sorgligt och så men jao. O-o . .
1 nov, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon annan som är precis som jag! Asså, jag vill gråta ibland men kan aldrig xD Jag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD Hahah jaa, alla andra gråter och man själv bara "Jahaja, blir... blir man ledsen utav det här?" JAG GRÄT ALDRIG HELLER MEN SEDAN KOM INSIDE OUT OCH FÖRSTÖRDE ALLTIHOP GOD DAMN IT, IT HIT HOME OKAY!? Fast gråter aldrig annars, I mean... sure, det är sorgligt och så men jao. O-o Haha xD 1 nov, 2015 19:24 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av AlexZz: Haha xD. Minns att jag grät typ, nästan en gång under en film och det var TFIOS och min kompis bah:Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon annan som är precis som jag! Asså, jag vill gråta ibland men kan aldrig xD Jag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD Hahah jaa, alla andra gråter och man själv bara "Jahaja, blir... blir man ledsen utav det här?" JAG GRÄT ALDRIG HELLER MEN SEDAN KOM INSIDE OUT OCH FÖRSTÖRDE ALLTIHOP GOD DAMN IT, IT HIT HOME OKAY!? Fast gråter aldrig annars, I mean... sure, det är sorgligt och så men jao. O-o "Tilde gråter du?" Och jag sa något i stil med: "Aa... Jag knäade mig själv" Hade lyckats att dra upp benet så snabbt att jag slog i hakan xD
1 nov, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TildeW: Skrivet av AlexZz: Haha xD. Minns att jag grät typ, nästan en gång under en film och det var TFIOS och min kompis bah:Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon annan som är precis som jag! Asså, jag vill gråta ibland men kan aldrig xD Jag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD Hahah jaa, alla andra gråter och man själv bara "Jahaja, blir... blir man ledsen utav det här?" JAG GRÄT ALDRIG HELLER MEN SEDAN KOM INSIDE OUT OCH FÖRSTÖRDE ALLTIHOP GOD DAMN IT, IT HIT HOME OKAY!? Fast gråter aldrig annars, I mean... sure, det är sorgligt och så men jao. O-o "Tilde gråter du?" Och jag sa något i stil med: "Aa... Jag knäade mig själv" Hade lyckats att dra upp benet så snabbt att jag slog i hakan xD Hahahah 1 nov, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon annan som är precis som jag! Asså, jag vill gråta ibland men kan aldrig xD Jag börjar ALDRIG gråta utav filmer eller böcker Jag är hjärtlös xD Jag gråter heller aldrig (eller, jag har gråtit till en bok i hela mitt liv). Ibland känns det som att jag ska gråta men det brukar alltid vara att jag nyser istället. xD 1 nov, 2015 22:19 |
|
Fellrendión
Elev |
Hela idealet med höga kindben är överskattat. Jag tycker inte det är något speciellt att sträva efter.
1 nov, 2015 23:40 |
|
Meowsy
Elev |
2 nov, 2015 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen