Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Elley: Älskar när det är bara flyter på när man pratar med killar, stod och pratade med två från min klass igår och vi vek oss av skratt varannan minut. Varför är inte alla killar så underbara? :' Elr hur vissa är hur härliga som helst att sitta och prata med:3 9 feb, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Vad säger man när ens bästa killkompis frågar vem man gillar, och när man vet att ens bästa killkompis gillar en 'på det sättet' ?
Han frågar mig typ hela tiden om vem jag gillar, och jag låtsats som att jag aldrig fått reda på att han gillar mig, eftersom jag inte alls gillar honom på det sättet och jag sänder väl ut signaler genom att skriva hjärtan till honom och låta honom ha sitt huvud på min axel när vi står, ibland ganska länge... 9 feb, 2012 20:01 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av mine: Jag och två av mina vänner åkte iskana med flera killar på rasten idag! Det var kul! Skrivet av Elley: Älskar när det är bara flyter på när man pratar med killar, stod och pratade med två från min klass igår och vi vek oss av skratt varannan minut. Varför är inte alla killar så underbara? :' Elr hur vissa är hur härliga som helst att sitta och prata med:3 Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 9 feb, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Älskar när det är bara flyter på när man pratar med killar, stod och pratade med två från min klass igår och vi vek oss av skratt varannan minut. Varför är inte alla killar så underbara? :' Jag tycker att det är lättare att snacka med killar än tjejer, faktiskt, mest för att de inte är så seriösa 9 feb, 2012 20:13 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av mine: Jag och två av mina vänner åkte iskana med flera killar på rasten idag! Det var kul! Skrivet av Elley: Älskar när det är bara flyter på när man pratar med killar, stod och pratade med två från min klass igår och vi vek oss av skratt varannan minut. Varför är inte alla killar så underbara? :' Elr hur vissa är hur härliga som helst att sitta och prata med:3 3 st satt och försökte underhålla oss på skolan,när vi var klara med arbetet :3 9 feb, 2012 20:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Elley: Älskar när det är bara flyter på när man pratar med killar, stod och pratade med två från min klass igår och vi vek oss av skratt varannan minut. Varför är inte alla killar så underbara? :' Det gör jag med, hihi :3 ![]()
9 feb, 2012 20:23 |
|
Jac
Elev |
9 feb, 2012 21:49 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Elley: Älskar när det är bara flyter på när man pratar med killar, stod och pratade med två från min klass igår och vi vek oss av skratt varannan minut. Varför är inte alla killar så underbara? :' önskar att det fanns såna killar på min skola 10 feb, 2012 10:30 |
|
Jac
Elev |
10 feb, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
^ Folk har börjat snacka väldigt mycket om "onepiece". Men vad är skillnaden mellan en sådan och en overall?
10 feb, 2012 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen