Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
whirlwinds; Haha, I feel ya. Började se strax innan s3 började och säsongen hade hunnit släppa en eller två avsnitt innan jag var klar.
Har hatkärlek för Rachel men har mer och mer börjat kritisera henne pga många anledningar. Tycker dock det är jobbigt när skrivarna aldrig verkar komma ihåg att hon är vegan ?!?!???1 +1+??+orwpdsdf Kurt är den finaste. Tror jag har stört mig på honom kanske... tre gånger? Idk. Det minsta jag stört mig på nån karaktär i Glee lolz. Lycka till med fortsättningen! ;d "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 feb, 2013 00:37 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av soratanaka: hyperion: Har redan skrivit några på denna tag om du är intresserad! Lite såna där halvtaskiag fanfics man skriver när man har skrivit fast sig i andra. ;www; HAHAH what is wrong with me, sitter och läser en av kadam ficarna och ba SAM HUGGED KURT MY HEART <///3 I like how you write btw. ![]()
22 feb, 2013 09:31 |
|
MissLollo
Elev |
22 feb, 2013 14:24 |
|
soratanaka
Elev |
hyperion: Multi-shipping heart just can't decide what to ship ;www; tack finis, gu så glad jag blir *www* ♥
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 feb, 2013 15:42 |
|
ronnyponny
Elev |
23 feb, 2013 10:16 |
|
Ginny00
Elev |
släpps inte gleelåtarna på spotify snart?? D:
23 feb, 2013 10:25 |
|
soratanaka
Elev |
ronnyponny: 7e mars.
Ginny00: Kommer inte riktigt ihåg hur det fungerade. Har låtar från S4 släppts på Spotify ännu? "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 feb, 2013 10:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av soratanaka: brukar släppas tisdagen efter, men senaste avsnittet är inte uppe än?ronnyponny: 7e mars. Ginny00: Kommer inte riktigt ihåg hur det fungerade. Har låtar från S4 släppts på Spotify ännu? 23 feb, 2013 11:25 |
|
hyperion
Elev |
detta måste ju vara det mäktigaste glee någonsin har gjort, för jag orkar seriöst inte, like the goosebumps and like the cellos and just naya and grant just JUST ![]()
23 feb, 2013 12:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av hyperion: detta måste ju vara det mäktigaste glee någonsin har gjort, för jag orkar seriöst inte, like the goosebumps and like the cellos and just naya and grant just JUST alltså omg yes yes yes nej jag okar inte omg alltså it'S perfect everything is perfect and then suddenly NEJ MEN JAG HÅLLER MED DIG
23 feb, 2013 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen