UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Jag typ gråter när det blir sommar??? Alltså, jag ogillar sommar och äääääälskar vinter och höst? Fattar inte Always heller YAAAY! NÅN SOM GILLAR HÖSTEN!!! Höst l♥ 30 okt, 2015 18:43 |
|
Fellrendión
Elev |
30 okt, 2015 21:24 |
|
Chaemy
Elev |
30 okt, 2015 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag tycker inte att oreos är gott. Äntligen någon, trodde jag var ensam om det! ;__; 31 okt, 2015 08:01 |
|
Borttagen
|
Pannkakor är äckliga och slemmiga
31 okt, 2015 17:08 |
|
rulthulda
Elev |
Shippar inte Katniss med Peeta...
flung out of space 1 nov, 2015 01:12 |
|
Fellrendión
Elev |
1 nov, 2015 01:34 |
|
Borttagen
|
Jg älskade Ika i rutan när jag var liten och tyckte inte alls det var läskigt, uppskattar det fortfarande mycket! Mest musiken och konstigheten. Första gången jag hörde att folk varit rädda för det blev jag jätteförvånad.
1 nov, 2015 09:04 |
|
Månstråle
Elev |
Skrivet av rulthulda: Shippar inte Katniss med Peeta... Åh, vad skönt att se att det inte bara är jag! Jag tycker inte alls att de passar. Dessutom hatar jag fotboll. Det kan man knappt säga utan att bli nerslagen i min skola How does a witch tell the time? She looks at her witch watch. What does the ghost serve for dessert? I scream. 1 nov, 2015 12:31 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte om Halloween, överskattat och tramsigt!
1 nov, 2015 13:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen