One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
MEN DET E BRAAAAAAH, MATILDAAAH! Sen blire till att börja med Teacher's Pet också. Eheh. TUMBLR = GOLD Om man vet vilken pairing man vill läsa så är det skitlätt att hitta bara genom att typa in exempelvis Niam i taggsökaren, och sedan titta igenom taggen. De flesta fandoms brukar ha en hel del fanfics i taggarna :3 Annars kan man googla fandomen + fanfiction (t.ex one direction fanfiction) eller pairingen + fanfiction (Niam fanfiction), eller fandomen/pairingen + one shot/s, då brukar man också få upp en hel del. Eller också kan man gå till Wattpad och söka på sin pairing/fandom där, de har jättemycket olika.(Rekommenderar btw starkt I knew I had to get you, whatever the Payne, som ligger ute där, om man shippar Niam.) Sedan har vi ju det ultimata - Fanfiction.net. Huvudsidan för alla fanfics. Här kan man lätt hitta sin fandom och pairing, och sedan göra en sökning som är skräddarsydd för det man vill läsa just då, bara genom att helt enkelt trycka på (t.ex) Books - H - Harry Potter - Romance, Draco + Ginny, English, Mature. Denna sida har dock ont om 1D fanfics - de finns, men de är svåra att hitta. Förutom ff.net finns det ju andra sidor med liknande namn, som är väldigt lätta att hitta genom att googla t.ex fanfictions. Vill du läsa 1D slash så kan jag rekommendera dessa författarna: darbygirl30fanfic niallispretty cloudynight-sky sometimesitshardtograsp thereisnootp Har fler men minns inte vad de heter nu... Har även en hel del slash fanfics på lager, säg till om du vill ha länkar eller något wolfstar deserved better. 13 maj, 2012 00:31 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
OMG
Har precis läst "52 birthdays with Lou" Tror aldrig jag har gråtit så mycket över en fanfiction. Jag tycker den är lite skrämmande. Tänk bara om One Directions framtid ser ut så, det skulle vara hemskt...
13 maj, 2012 01:22 |
|
J00KERN
Elev |
13 maj, 2012 01:26 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: OMG Har precis läst "52 birthdays with Lou" Tror aldrig jag har gråtit så mycket över en fanfiction. Jag tycker den är lite skrämmande. Tänk bara om One Directions framtid ser ut så, det skulle vara hemskt... NEJ NI TVÅ SHUSH TYST SHHHH NEJ NONONONONO NEVER QUIET SHUDDUP DONTWANTTOLISTEN NO ![]() wolfstar deserved better. 13 maj, 2012 01:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Omg jag ska läsa!! =D speech! 13 maj, 2012 08:11 |
|
Optic
Elev |
ASSÅ STOP JAG GRÅTER SOM ALDRIG FÖRR HÄR! DE BETYDER SÅ JÄVLA MYCKET FÖR MIG, ÄLSKAR DEM. OCH DEN 12/5-12 VAR DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!! MonsterCookies FANTASTISKA BILDER: ![]() ![]() 13 maj, 2012 10:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-13 kl. 11:49
|
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 10:48 |
|
Kedjebrev
Elev |
Jaha, på twitter talas det om Sverige och fansen som visar sig topless. Känns ju bra....
http://Kaosregn.blogg.se
13 maj, 2012 11:01 |
|
Remembrall
Elev |
13 maj, 2012 11:26 |
|
J00KERN
Elev |
13 maj, 2012 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

:











Mugglarportalen