Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: * farfäder (inte direkt vanligt att man brukar använda) =) Okej, tack! Jag visste inte riktigt som du märkte... "Always" 9 feb, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
9 feb, 2012 19:12 |
|
J-star Black
Elev |
9 feb, 2012 19:16 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: * farfäder (inte direkt vanligt att man brukar använda) =) Okej, tack! Jag visste inte riktigt som du märkte... Man säger ju farfarer om man är cool Hehe, för du är ASCOOL! :p Nä, men seriöst, du är cool "Always" 9 feb, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: * farfäder (inte direkt vanligt att man brukar använda) =) Okej, tack! Jag visste inte riktigt som du märkte... Man säger ju farfarer om man är cool Hehe, för du är ASCOOL! :p Nä, men seriöst, du är cool WTF?! Ehh tack, antar jag ♥ 9 feb, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
9 feb, 2012 19:21 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: * farfäder (inte direkt vanligt att man brukar använda) =) Okej, tack! Jag visste inte riktigt som du märkte... Man kan inte veta allt! =) Nä, där sa du nåt. Synd... då skulle man slippa skolan och läxor och sånt (tummen ner) "Always" 9 feb, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
En kille i klassen sa något lite väldigt roligt på biologin för några dagar sedan;
Kvinnan blir jobbig fortare, medans mannen är relativt ojobbig i flera år. HA, inte alls. 9 feb, 2012 19:50 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: En kille i klassen sa något lite väldigt roligt på biologin för några dagar sedan; Kvinnan blir jobbig fortare, medans mannen är relativt ojobbig i flera år. HA, inte alls. Haha OMG! ;'D Skrattar ihjäl mig! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 9 feb, 2012 19:52 |
|
Elley
Elev |
Älskar när det är bara flyter på när man pratar med killar, stod och pratade med två från min klass igår och vi vek oss av skratt varannan minut. Varför är inte alla killar så underbara? :'
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 feb, 2012 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen