UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag älskar broccoli ;O
26 okt, 2015 11:57 |
|
Embroyo
Elev |
26 okt, 2015 12:03 |
|
Borttagen
|
Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon
Spoiler: .Tryck här för att visa! 26 okt, 2015 12:03 |
|
Borttagen
|
Jag har jättesvårt för doftljus... Nejmen de luktar sjukt starkt och jag får kväljningar...
Jag har svårt för allt med olika parfymer att göra... de luktar så sjukt starkt... 27 okt, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon Spoiler: . Tryck här för att visa! håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah 28 okt, 2015 19:37 |
|
MatildisenA
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon Spoiler: . Tryck här för att visa! håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah So true, håller med c8 28 okt, 2015 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon Spoiler: . Tryck här för att visa! håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah Skrivet av MatildisenA: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon Spoiler: . Tryck här för att visa! håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah So true, håller med c8 Well, well, not a unpopular opinion... But really, who cares? 28 okt, 2015 22:15 |
|
Borttagen
|
jag HATAR att vara hemma från skolan
29 okt, 2015 00:34 |
|
Borttagen
|
Jag typ gråter när det blir sommar???
Alltså, jag ogillar sommar och äääääälskar vinter och höst? Fattar inte Always heller 29 okt, 2015 20:47 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag typ gråter när det blir sommar??? Alltså, jag ogillar sommar och äääääälskar vinter och höst? Fattar inte Always heller YAAAY! NÅN SOM GILLAR HÖSTEN!!!
30 okt, 2015 11:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen