Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 443 444 445 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar

+5


Jag älskar broccoli ;O

26 okt, 2015 11:57

Embroyo
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag älskar broccoli ;O


JAG MED

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F49ae71d4aa7b88b42dc1ac804fffd6a8%2Ftumblr_nlm0xpTded1trtbg7o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fy75b6dj2

26 okt, 2015 12:03

Borttagen

Avatar


Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon
Spoiler:
Tryck här för att visa!Mördar Dobby, torterar Nevills föräldrar, att hon jobbar för Voldemort, mördar Sirius men hon är iaf cool av någon anledning
.

26 okt, 2015 12:03

Borttagen

Avatar


Jag har jättesvårt för doftljus... Nejmen de luktar sjukt starkt och jag får kväljningar...

Jag har svårt för allt med olika parfymer att göra... de luktar så sjukt starkt...

27 okt, 2015 22:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon
Spoiler:
Tryck här för att visa!Mördar Dobby, torterar Nevills föräldrar, att hon jobbar för Voldemort, mördar Sirius men hon är iaf cool av någon anledning
.

håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah

28 okt, 2015 19:37

MatildisenA
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon
Spoiler:
Tryck här för att visa!Mördar Dobby, torterar Nevills föräldrar, att hon jobbar för Voldemort, mördar Sirius men hon är iaf cool av någon anledning
.

håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah

So true, håller med c8

28 okt, 2015 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon
Spoiler:
Tryck här för att visa!Mördar Dobby, torterar Nevills föräldrar, att hon jobbar för Voldemort, mördar Sirius men hon är iaf cool av någon anledning
.

håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah
Skrivet av MatildisenA:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Bellatrix är en av mina favorit- karaktär, hon är så cool och jag vet att hon
Spoiler:
Tryck här för att visa!Mördar Dobby, torterar Nevills föräldrar, att hon jobbar för Voldemort, mördar Sirius men hon är iaf cool av någon anledning
.

håller med. hon är en av mina favoritkaraktärer ever. men hatar henne samtidigt hahah

So true, håller med c8

Well, well, not a unpopular opinion... But really, who cares?

28 okt, 2015 22:15

Borttagen

Avatar


jag HATAR att vara hemma från skolan

29 okt, 2015 00:34

Borttagen

Avatar

+1


Jag typ gråter när det blir sommar???

Alltså, jag ogillar sommar och äääääälskar vinter och höst?



Fattar inte Always heller

29 okt, 2015 20:47

Holytail
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag typ gråter när det blir sommar???

Alltså, jag ogillar sommar och äääääälskar vinter och höst?



Fattar inte Always heller


YAAAY! NÅN SOM GILLAR HÖSTEN!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

30 okt, 2015 11:47

1 2 3 ... 443 444 445 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.