Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Mummlar: Har en farfar som dog. Det var jobbigt men jag har kommit över det. Men jag kommer minnas honom. En snäll person som alltid hjälpte folk. Alla tyckte om honom och hans högsta önskan var att få se mig och min lille bror växa upp. Ända gången han log på sjukhuset var när jag kom och hälsade på. Vad fint och sorgligt, när vi var hos min farfar tittade han alltid på oss, som om han inte ville missa en sekund... ![]() ![]()
9 feb, 2012 17:15 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Mummlar: Har en farfar som dog. Det var jobbigt men jag har kommit över det. Men jag kommer minnas honom. En snäll person som alltid hjälpte folk. Alla tyckte om honom och hans högsta önskan var att få se mig och min lille bror växa upp. Ända gången han log på sjukhuset var när jag kom och hälsade på. Gud vad gulliga farfarer (?) ni har... Vad fint och sorgligt, när vi var hos min farfar tittade han alltid på oss, som om han inte ville missa en sekund... "Always" 9 feb, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Blev bombaderad av tjejer och nu är det mera en tråd där man skriver hur jobbig killarna i klassen är Ja och? 9 feb, 2012 17:26 |
|
juliaweasly
Elev |
Haha, du har ju bluvit en del av den här tråden nu, inte så många som bryr sig!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
9 feb, 2012 17:29 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Blev bombaderad av tjejer och nu är det mera en tråd där man skriver hur jobbig killarna i klassen är Ja och? Det är KUL! "Always" 9 feb, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Blev bombaderad av tjejer och nu är det mera en tråd där man skriver hur jobbig killarna i klassen är Ja och? Det är KUL! Jag ser inte det roliga i det... 9 feb, 2012 17:31 |
|
linnvendela
Elev |
Seriöst, vem bryr sig om att någon kille kollar i tråden? xP Inte jag i alla fall, det är ju deras val
Jaha. 9 feb, 2012 17:32 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Blev bombaderad av tjejer och nu är det mera en tråd där man skriver hur jobbig killarna i klassen är Ja och? Det är KUL! Jag ser inte det roliga i det... Min humor är lite mobbad... "Always" 9 feb, 2012 17:34 |
|
Tramptass96
Elev |
Spela roll om killar kollar. Tråden heter tjejsnack och då är det killarnas egna val om dom vill läsa om vi har mens eller inte med tanke på att hälften av inläggen här haldlar om det.
![]() CreepyCorner
9 feb, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
* farfäder (inte direkt vanligt att man brukar använda) =) 9 feb, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen