Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
5 jun, 2012 12:02 |
|
reckless
Elev |
5 jun, 2012 13:01 |
|
Othelia
Elev |
5 jun, 2012 17:45 |
|
Miskel
Elev |
Skriv Harry Potter med fingrarna:Harry Potter
Skriv Harry Potter med näsan:Harry Potter Skriv Harry Potter med armbågen:Harry Potter Skriv Harry Potter med hakan
5 jun, 2012 17:49 |
|
Seriously
Elev |
Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare.
Yes, that's it! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 23:58 |
|
Katla
Elev |
6 jun, 2012 00:11 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 00:12 |
|
Seriously
Elev |
Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord Du tysta, Du glädjerika sköna! Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord, Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. Du tronar på minnen från fornstora dar, då ärat Ditt namn flög över jorden. Jag vet att Du är och Du blir vad du var. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden. Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land, din trohet till döden vill jag svära. Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand. Din fana, högt den bragderika bära. Din fana, högt den bragderika bära. Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd, för Sverige, den kära fosterjorden. Jag byter Dig ej, mot allt i en värld Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 jun, 2012 08:29 |
|
Othelia
Elev |
6 jun, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 11:38 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen