Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

1 2 3 ... 442 443 444 ... 1004 1005 1006
Användare Inlägg
Soda
Elev

Avatar


5 jun, 2012 12:02

reckless
Elev

Avatar



CharmBlood26477 @ Pottermore

5 jun, 2012 13:01

Othelia
Elev

Avatar


5 jun, 2012 17:45

Miskel
Elev

Avatar


Skriv Harry Potter med fingrarna:Harry Potter
Skriv Harry Potter med näsan:Harry Potter
Skriv Harry Potter med armbågen:Harry Potter
Skriv Harry Potter med hakan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

5 jun, 2012 17:49

Seriously
Elev

Avatar


Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare.

Yes, that's it!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

5 jun, 2012 23:58

Katla
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4u5w0t9VB1rsdczco1_500.gif

♏︎

6 jun, 2012 00:11

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m5498bvHUO1r5lwz0.gif

6 jun, 2012 00:12

Seriously
Elev

Avatar



Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land,
din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand.
Din fana, högt den bragderika bära.
Din fana, högt den bragderika bära.

Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej, mot allt i en värld
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

6 jun, 2012 08:29

Othelia
Elev

Avatar


6 jun, 2012 11:36

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa8.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc7%2F600608_10150940054194183_436342248_n.jpg

6 jun, 2012 11:38

1 2 3 ... 442 443 444 ... 1004 1005 1006

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Du får inte svara på den här tråden.