UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fattar verkligen inte hypen med halloween...
24 okt, 2015 10:21 |
|
Meowsy
Elev |
24 okt, 2015 11:15 |
|
Oliviii
Elev |
Jag gillar inte julen så jättemycket...
24 okt, 2015 12:03 |
|
Fellrendión
Elev |
Hahahah jag vet att jag skrivit att jag hatat Harry förut men det stämmer inte med vad jag tycker nu.
Jag gillar Harry som karaktär. Jag gillar Harry Potter-filmerna. Jag ogillar ingen av Dumbledores skådespelare. Jag avskyr Drarry.
25 okt, 2015 04:36 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte The Simpsons.
Eller Family Guy. ... eller South Park. 25 okt, 2015 06:21 |
|
Klaestron
Elev |
25 okt, 2015 09:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Jag älskar star trek. Är inte det motsatsen till en unpopular opinion? 25 okt, 2015 09:58 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Jag älskar star trek. Är inte det motsatsen till en unpopular opinion? Well no, inte bland de jag mött!
25 okt, 2015 10:28 |
|
Embroyo
Elev |
svensk musik på svenska suger balle nu förtiden, så jävla dålig (såklart finns de några bra låtar men ja)
26 okt, 2015 11:49 |
|
Tilly
Elev |
26 okt, 2015 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen