@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Älska! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 19:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur skapar man en ''sida'' på fb? o-o Logga ut från din vanliga fb (om du e inne på den) och sen kolla under den gröna knappen där det står "Gå med", där ser du att det står i blått "Skapa en sida", klicka där och sen så fattar du nog hur man gör :' --- Man kan förresten gö de när man är inloggad också men det där va de snabbaste jag hitta xD ![]()
7 maj, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Hur skapar man en ''sida'' på fb? o-o Logga ut från din vanliga fb (om du e inne på den) och sen kolla under den gröna knappen där det står "Gå med", där ser du att det står i blått "Skapa en sida", klicka där och sen så fattar du nog hur man gör :' --- Man kan förresten gö de när man är inloggad också men det där va de snabbaste jag hitta xD Jaha, tack så mycket! :3 7 maj, 2012 19:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Hur skapar man en ''sida'' på fb? o-o Logga ut från din vanliga fb (om du e inne på den) och sen kolla under den gröna knappen där det står "Gå med", där ser du att det står i blått "Skapa en sida", klicka där och sen så fattar du nog hur man gör :' --- Man kan förresten gö de när man är inloggad också men det där va de snabbaste jag hitta xD Jaha, tack så mycket! :3 Varsågod x) ![]()
7 maj, 2012 19:40 |
|
Ginnyy
Elev |
På mitt rum har jag en soffa med massa kuddar och en säng så är så där rätt skön. + ett litet skrivbord med en mysig palla.
Ändå, när jag sitter med datorn, pluggar, skriver, eller vad jag nu gör, då sitter jag på golvet...
7 maj, 2012 19:44 |
|
Knizzlare
Elev |
7 maj, 2012 19:46 |
|
scarhead
Lärare |
En dålig sak att bo i Sverige på våren är att vara pollenallergiker. :c
dock är jag inte helt säker om jag är det, men jag tror det </3 7 maj, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Mhm. Steker lax. Ena katten överföll mig så skar upp två små bitar åt katterna och gav en till var till dem. Den ena katten åt upp hela biten på en sekund och den andra flydde och gömde sig under sängen... -.-'
7 maj, 2012 19:50 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mhm. Steker lax. Ena katten överföll mig så skar upp två små bitar åt katterna och gav en till var till dem. Den ena katten åt upp hela biten på en sekund och den andra flydde och gömde sig under sängen... -.-' Tacksamma katter xD Jaha. 7 maj, 2012 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen