@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har prov på fredag i Hemkunskapet, det är ca 52 frågor och gissa om jag har pluggat? Nej. Vi fick till och med två veckor på oss! Smart där.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Har prov på fredag i Hemkunskapet, det är ca 52 frågor och gissa om jag har pluggat? Nej. Vi fick till och med två veckor på oss! Smart där. Åh, vad jobbigt! :c Jag brukar också oftast lämna läxor/stora prov till dagen eller veckan innan, haha.. Edit: Vi kan vara ''smarta'' tillsammans, haha. xD 7 maj, 2012 18:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 7 kl. 18:40
|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: DIN JÄVEL! xD MOHAHHAHAHAHAHAHAH!!! 7 maj, 2012 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har prov på fredag i Hemkunskapet, det är ca 52 frågor och gissa om jag har pluggat? Nej. Vi fick till och med två veckor på oss! Smart där. Åh, vad jobbigt! :c Jag brukar också oftast lämna läxor/stora prov till dagen eller veckan innan, haha.. Hatar att det alltid är så stora prov i Hemkunskap. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Hur skapar man en ''sida'' på fb? o-o
7 maj, 2012 18:43 |
|
Solkatten
Elev |
Den 22 maj ska min klass först gå och se på en riktig Domstol, därefter ska vi äta i stan och sen gå till arosfortet.
___ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18128 <-- Ingen som vill svara? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 18:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 7 kl. 18:55
|
|
LunaLovegood1
Elev |
7 maj, 2012 18:55 |
|
Jennyferh
Elev |
7 maj, 2012 19:12 |
|
scarhead
Lärare |
7 maj, 2012 19:16 |
|
linnvendela
Elev |
Han började babbla om gud och jesus och en massa saker och att homosexuella skka dö och jag typ... "Jag tror inte på gud och jag är lesbisk" och han sa typ "DU SKA DÖ!" O.o Jaha. 7 maj, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen