@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av scarhead: jag trodde det var Crush på Sandra Dhalberg Skrivet av Borttagen: PÅ JAKT I PILLERSKÅPETSkrivet av Borttagen: Erica Potter Den första bilden på din signatur, vilket avsnitt är det ifrån? Kommer inte ihåg nejdå jag har inte alls tittat för mycket på hans videos
7 maj, 2012 18:21 |
|
accioron
Elev |
Jag borde verkligen inte läsa rapporteringarna från Rättsalen i Oslo, mår alltid så otroligt dåligt efteråt.
7 maj, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 18:24 |
|
scarhead
Lärare |
Det känns creepy att LeeGordan skrev det här -
igår, och att jag var i samma stad som han under dagen. xd 7 maj, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Min biologiska pappa tror att England tillhör/ligger i Norden och att det högsta berget i Asien är Kebnekajse(som är Sveriges högsta).
Smart pappa man har. 7 maj, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min biologiska pappa tror att England tillhör/ligger i Norden och att det högsta berget i Asien är Kebnekajse(som är Sveriges högsta). Smart pappa man har. Haha xD 7 maj, 2012 18:28 |
|
linnvendela
Elev |
Chattade med en helt sjuk kille på omegle. Han ville att jag skulle dö...
Jaha. 7 maj, 2012 18:28 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
7 maj, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Minidjuret: I found it I KNEW IT! HA! Sa det till honom, men han vägrade hålla med... Hämnas på mig, vad har jag gjort? D: Bästa evvah! Btw Alex, jag drömde om dig inatt O.O Mohahahha. Fast jag kanske inte skulle säga att det var han... God dammit. i don't care. Jag kommer inte ihåg... Något var det. Vad drömde du om? DIN JÄVEL! xD 7 maj, 2012 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen