Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bl0b
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bl0b: Killar har förstört mig :c när man tror att man hittar en fin människa hittar man dom strula med ens bästa kompis :'< Låter inte direkt som en "bästa kompis" i mina öron. =( Ne tycker inte jag häller :< 9 feb, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Jag känner mig lite ledsen just nu. För tre veckor sedan dog min mormor och när jag fick reda på det fick jag världens största klump i magen eftersom vi stod varandra så nära. Men dom senaste dagarna har den där klumpen börjat försvinna mer och mer, men idag såg jag avsnittet av sex and the city när mirandas mamma dog och det gjorde så att den där klumpen kom till baka all over again. Det känns jätte tråkigt att jag aldrig mer kommer få prata med henne, eller krama henne, eller se henne... Ni kanske träffas efter döden Alla mina förföräldrar har dött men jag har kommit över det 9 feb, 2012 16:38 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av adliitam: Jag känner mig lite ledsen just nu. För tre veckor sedan dog min mormor och när jag fick reda på det fick jag världens största klump i magen eftersom vi stod varandra så nära. Men dom senaste dagarna har den där klumpen börjat försvinna mer och mer, men idag såg jag avsnittet av sex and the city när mirandas mamma dog och det gjorde så att den där klumpen kom till baka all over again. Det känns jätte tråkigt att jag aldrig mer kommer få prata med henne, eller krama henne, eller se henne... Ni kanske träffas efter döden Alla mina förföräldrar har dött men jag har kommit över det Är ledsen för din skull Var jätteledsen är min farfar och morfar dog. Alex96- du vet att tråden heter tjejsnack, där killarna ska hålla sig borta ![]() ![]()
9 feb, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av adliitam: Jag känner mig lite ledsen just nu. För tre veckor sedan dog min mormor och när jag fick reda på det fick jag världens största klump i magen eftersom vi stod varandra så nära. Men dom senaste dagarna har den där klumpen börjat försvinna mer och mer, men idag såg jag avsnittet av sex and the city när mirandas mamma dog och det gjorde så att den där klumpen kom till baka all over again. Det känns jätte tråkigt att jag aldrig mer kommer få prata med henne, eller krama henne, eller se henne... Ni kanske träffas efter döden Alla mina förföräldrar har dött men jag har kommit över det Är ledsen för din skull Var jätteledsen är min farfar och morfar dog. Alex96- du vet att tråden heter tjejsnack, där killarna ska hålla sig borta Du vet att alla medlemmar får skriva i vilken tråd de vill 9 feb, 2012 17:05 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av adliitam: Jag känner mig lite ledsen just nu. För tre veckor sedan dog min mormor och när jag fick reda på det fick jag världens största klump i magen eftersom vi stod varandra så nära. Men dom senaste dagarna har den där klumpen börjat försvinna mer och mer, men idag såg jag avsnittet av sex and the city när mirandas mamma dog och det gjorde så att den där klumpen kom till baka all over again. Det känns jätte tråkigt att jag aldrig mer kommer få prata med henne, eller krama henne, eller se henne... Ni kanske träffas efter döden Alla mina förföräldrar har dött men jag har kommit över det Är ledsen för din skull Var jätteledsen är min farfar och morfar dog. Alex96- du vet att tråden heter tjejsnack, där killarna ska hålla sig borta Du vet att alla medlemmar får skriva i vilken tråd de vill Slår vad om att du sitter och garvar där hemma som den glada lilla alf du är "Always" 9 feb, 2012 17:07 |
|
J-star Black
Elev |
9 feb, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
9 feb, 2012 17:10 |
|
J-star Black
Elev |
Blev bombaderad av tjejer och nu är det mera en tråd där man skriver hur jobbig killarna i klassen är
![]() ![]()
9 feb, 2012 17:12 |
|
Mummlar
Elev |
Har en farfar som dog. Det var jobbigt men jag har kommit över det. Men jag kommer minnas honom. En snäll person som alltid hjälpte folk. Alla tyckte om honom och hans högsta önskan var att få se mig och min lille bror växa upp.
Ända gången han log på sjukhuset var när jag kom och hälsade på. Do I dare disturb the universe? http://mummmlar.blogg.se 9 feb, 2012 17:12 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av J-star Black: Blev bombaderad av tjejer och nu är det mera en tråd där man skriver hur jobbig killarna i klassen är xD Vad ska jag vänta på? "Always" 9 feb, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen