@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 16:17 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 16:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Idrotten var jobbig -.-" Höll på att dö. Något liknande är det på torsdag tror jag. Inte exakt samma, men säkert lika jobbigt. Men du dör inte hoppas jag Nej då skulle vi aldrig överleva! Jodå. Det är bara jag som inte kommer överleva. ^^ Du får allt ta och överleva för annars så blir jag sur, och du vill väll inte göra mig sur eller? ![]() 7 maj, 2012 16:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Idrotten var jobbig -.-" Höll på att dö. Något liknande är det på torsdag tror jag. Inte exakt samma, men säkert lika jobbigt. Men du dör inte hoppas jag Nej då skulle vi aldrig överleva! Jodå. Det är bara jag som inte kommer överleva. ^^ Du får allt ta och överleva för annars så blir jag sur, och du vill väll inte göra mig sur eller? Fast jag kan ju inte hjälpa om jag dör. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 16:28 |
|
Kedjebrev
Elev |
Solkatten: Cooper-testet, så heter iaf. vårat konditions test
http://sv.wikipedia.org/wiki/Coopers_test
http://Kaosregn.blogg.se
7 maj, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Någon som vill skypa eller uggleposta med mig ? :3
7 maj, 2012 16:35 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som ska till Liseberg den 8 juni?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 16:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Idrotten var jobbig -.-" Höll på att dö. Något liknande är det på torsdag tror jag. Inte exakt samma, men säkert lika jobbigt. Men du dör inte hoppas jag Nej då skulle vi aldrig överleva! Jodå. Det är bara jag som inte kommer överleva. ^^ Du får allt ta och överleva för annars så blir jag sur, och du vill väll inte göra mig sur eller? Fast jag kan ju inte hjälpa om jag dör. Okej jag får väll skylla på honom/henne då 7 maj, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Min biologiska pappa ska komma på besök idag. -_-
7 maj, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
3900 inlägg
7 maj, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen