@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Minidjuret: I found it I KNEW IT! HA! Sa det till honom, men han vägrade hålla med... Hämnas på mig, vad har jag gjort? D: Bästa evvah! Btw Alex, jag drömde om dig inatt O.O Mohahahha. Fast jag kanske inte skulle säga att det var han... God dammit. i don't care. Jag kommer inte ihåg... Något var det. Vad drömde du om? 7 maj, 2012 13:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av AlvaRawenclaw: HEJ OCH HEJDÅ SKOLAN BÖRJAR O.O Solkatten Japp, högerhänta lever i genomsnitt 9 år längre ^-^ Haha, varför är det så? xD Ingen aning speech! 7 maj, 2012 13:56 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Minidjuret: I found it I KNEW IT! HA! Sa det till honom, men han vägrade hålla med... Hämnas på mig, vad har jag gjort? D: Bästa evvah! Btw Alex, jag drömde om dig inatt O.O Mohahahha. Fast jag kanske inte skulle säga att det var han... God dammit. i don't care. Jag kommer inte ihåg... Något var det. Vad drömde du om? Meh, du måste komma ihåg, snälla D: Att du och Filip och Siri (alltså har jag rätt på namn nu eller? D: ) kom ner till Malmö i en vecka XD Sjukt kul ^^ 7 maj, 2012 14:27 |
|
Fang
Elev |
Hälge är över hundra dagar gammal! (Min drake)
7 maj, 2012 14:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jeeeesus!
Tror jag har ett astmaanfall nu... Sprang 3,8 km... Låter kanske inte så långt, men det kändes som mycket, mycket längre. Svårt att andas, ont i bröstet, benen är som gelé och huvudet bultar. Kanske inte var så bra om man redan är förkyld och har handbollsträning samma dag?
7 maj, 2012 14:38 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Minidjuret
I have no idea actually. Japp rätt namn. Vet du ens hur de ser ut? Allltså gud vad kul. Vi kanske måste göra det bara för det. Fast du skulle inte orka med oss. 7 maj, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Blev just inringd till massa jobb. Like a boss. nej men, lön?
7 maj, 2012 14:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Minidjuret I have no idea actually. Japp rätt namn. Vet du ens hur de ser ut? Allltså gud vad kul. Vi kanske måste göra det bara för det. Fast du skulle inte orka med oss. Haha ok xD Mjo, jag stalkade dig på Fb...>8D Nej men seriöst, jag fattar inte ens varför jag drömde om er XD 7 maj, 2012 14:51 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Haha ok xD Mjo, jag stalkade dig på Fb...>8D Nej men seriöst, jag fattar inte ens varför jag drömde om er XD HAhah det är ok. Fast du vet fortfarande inte hur skumma vi är. Vad gjorde vi för något? 7 maj, 2012 15:00 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Minidjuret: Haha ok xD Mjo, jag stalkade dig på Fb...>8D Nej men seriöst, jag fattar inte ens varför jag drömde om er XD HAhah det är ok. Fast du vet fortfarande inte hur skumma vi är. Vad gjorde vi för något? Har mina misstankar... Typ, satt i min trädgård och snackade och flummade xD 7 maj, 2012 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen