@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss D Malfoy
Elev |
Jag är helt forever alone om ni vill veta
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 7 maj, 2012 11:29 |
|
Solkatten
Elev |
So idag
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 11:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
7 maj, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Äntligen har jag gjort klart teckningar till Mother's Day kortet!
7 maj, 2012 11:45 |
|
Solkatten
Elev |
Har skit tråkigt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 11:46 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Prue: Guuud vad ni klagar! Jag önskar ibland att jag fortfarande gick i högstadiet. Allting var lättare och skolan var fortfarande relativt kul då^^ + att man hade något att göra om dagarna till skillnad från när man sitter hemma och är arbetslös och rastlös ^^ This so much! Även skolmat! Tänker tillbaka nu på hur underbart det var med gratis lunch, serverad varje dag i skolan. Så man slapp fixa matlåda alltid, ta med sig den, stå i kö till micron och sen diska den hemska plastlådan. Arbetslös suger så mycket
7 maj, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 13:25 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Prue: Guuud vad ni klagar! Jag önskar ibland att jag fortfarande gick i högstadiet. Allting var lättare och skolan var fortfarande relativt kul då^^ + att man hade något att göra om dagarna till skillnad från när man sitter hemma och är arbetslös och rastlös ^^ This so much! Även skolmat! Tänker tillbaka nu på hur underbart det var med gratis lunch, serverad varje dag i skolan. Så man slapp fixa matlåda alltid, ta med sig den, stå i kö till micron och sen diska den hemska plastlådan. Arbetslös suger så mycket Ah, 2 månader, lyckans!! Jag har varit arbetslös sen i oktober, :c det var då jag började söka jobb aktivt. 7 maj, 2012 13:30 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av EmahS: Skrivet av Prue: Guuud vad ni klagar! Jag önskar ibland att jag fortfarande gick i högstadiet. Allting var lättare och skolan var fortfarande relativt kul då^^ + att man hade något att göra om dagarna till skillnad från när man sitter hemma och är arbetslös och rastlös ^^ This so much! Även skolmat! Tänker tillbaka nu på hur underbart det var med gratis lunch, serverad varje dag i skolan. Så man slapp fixa matlåda alltid, ta med sig den, stå i kö till micron och sen diska den hemska plastlådan. Arbetslös suger så mycket Ah, 2 månader, lyckans!! Jag har varit arbetslös sen i oktober, :c det var då jag började söka jobb aktivt. Jag hade tur att min pappa kunde fixa lite timmar till mig, eftersom de behövde lite extra hjälp med saker på hans jobb. Och tyvärr är det lite så att det är lättare att få ett jobb om man redan har ett. Så jag har fått 1 jobb till, på 50%. Så jag har 50% + att jag jobbar resten av dagen på timmar på det andra stället. Det är lite så, kontakter is the shit. Eftersom mitt andra jobb fick jag genom att min moster tipsade om mig.
7 maj, 2012 13:37 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Prue: Skrivet av EmahS: Skrivet av Prue: Guuud vad ni klagar! Jag önskar ibland att jag fortfarande gick i högstadiet. Allting var lättare och skolan var fortfarande relativt kul då^^ + att man hade något att göra om dagarna till skillnad från när man sitter hemma och är arbetslös och rastlös ^^ This so much! Även skolmat! Tänker tillbaka nu på hur underbart det var med gratis lunch, serverad varje dag i skolan. Så man slapp fixa matlåda alltid, ta med sig den, stå i kö till micron och sen diska den hemska plastlådan. Arbetslös suger så mycket Ah, 2 månader, lyckans!! Jag har varit arbetslös sen i oktober, :c det var då jag började söka jobb aktivt. Jag hade tur att min pappa kunde fixa lite timmar till mig, eftersom de behövde lite extra hjälp med saker på hans jobb. Och tyvärr är det lite så att det är lättare att få ett jobb om man redan har ett. Så jag har fått 1 jobb till, på 50%. Så jag har 50% + att jag jobbar resten av dagen på timmar på det andra stället. Det är lite så, kontakter is the shit. Eftersom mitt andra jobb fick jag genom att min moster tipsade om mig. Jo jag vet 7 maj, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen