@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Har för tillfälligt samma antal followers på twitter som jag har tumme upp här på mugglis
edit: nu har jag dock en mer följare på twitter, så detta stämmer inte längre (sådär några sekunder senare) 7 maj, 2012 08:31 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Minidjuret: I know I know!! Men vad heter han?! 8D YEAAAH!! Min nya bakrund! Hell yeah! Vem kom på denna idén?! Hahahah åh ♥ Google kanske vet. Det var jag och Alex96! Jag vet inte ens varför... Det bara blev så att vi skulle hämnas på dig eller något... Hahaha åh bakgrunden! 7 maj, 2012 09:40 |
|
Prue
Elev |
Guuud vad ni klagar! Jag önskar ibland att jag fortfarande gick i högstadiet. Allting var lättare och skolan var fortfarande relativt kul då^^ + att man hade något att göra om dagarna till skillnad från när man sitter hemma och är arbetslös och rastlös ^^
7 maj, 2012 09:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: HEJ OCH HEJDÅ SKOLAN BÖRJAR O.O Solkatten Japp, högerhänta lever i genomsnitt 9 år längre ^-^ Haha, varför är det så? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
Inspiration. Komsi komsi! :c
7 maj, 2012 09:57 |
|
Solkatten
Elev |
Det blir någon konditions grej idag på idrotten ._. Vi har idrott direkt efter maten idag och det är ingen god mat heller
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 10:04 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Minidjuret: I know I know!! Men vad heter han?! 8D YEAAAH!! Min nya bakrund! Hell yeah! Vem kom på denna idén?! Hahahah åh ♥ Google kanske vet. Det var jag och Alex96! Jag vet inte ens varför... Det bara blev så att vi skulle hämnas på dig eller något... Hahaha åh bakgrunden! I found it I KNEW IT! HA! Sa det till honom, men han vägrade hålla med... Hämnas på mig, vad har jag gjort? D: Bästa evvah! Btw Alex, jag drömde om dig inatt O.O 7 maj, 2012 10:20 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är hungrig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 10:56 |
|
Solkatten
Elev |
De håller på att kolla på Lillabloggen i klassrummet *försöker hålla mig för skratt*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen