@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
NATTI NATTI.
speech! 6 maj, 2012 22:26 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DeathDownAlex: ![]() Den vill bara kramas Louise! Så Minidjuret Vad tycker du om vår oändligt onda plan! *Du kan inte rösta på fler inlägg idag* Skit.. Hahhaha, jag funderade på vem som kommit på det, och jag älskar den personen! Tack för att ni folk fixade min kväll ♥ Nej men du skulle ju bli rädd. Har du kollat anslagstavlan? Hahahha jag sitter och halft gråter för att jag älskar er så mycket och skrattar. Han är underbart fin. Vad heter han, och får jag behålla honom? 8D ÅH GUD!!! HAAHAHAH ♥ 6 maj, 2012 22:27 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Hahahha jag sitter och halft gråter för att jag älskar er så mycket och skrattar. Han är underbart fin. Vad heter han, och får jag behålla honom? 8D ÅH GUD!!! HAAHAHAH ♥ Det är ju spiderman! Trean you know! Klart du får behålla honom. Men ok, om du gråter så har vi ju nästan lyckats... Typ 6 maj, 2012 22:28 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Minidjuret: Hahahha jag sitter och halft gråter för att jag älskar er så mycket och skrattar. Han är underbart fin. Vad heter han, och får jag behålla honom? 8D ÅH GUD!!! HAAHAHAH ♥ Det är ju spiderman! Trean you know! Klart du får behålla honom. Men ok, om du gråter så har vi ju nästan lyckats... Typ I know I know!! Men vad heter han?! 8D YEAAAH!! Min nya bakrund! Hell yeah! Vem kom på denna idén?! Hahahah åh ♥ 6 maj, 2012 22:30 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Kedjebrev: Någon som har lust att prata via meddelanden? :3 Jag är på snackishumör Åh, nu hann du logga ut medan jag gick ner och åt Tråkigt Skickar en uggla nästa gång jag ser dig ![]() ![]()
6 maj, 2012 22:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skola i morgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 maj, 2012 22:36 |
|
J-star Black
Elev |
6 maj, 2012 22:40 |
|
Solkatten
Elev |
Anslagstavlan är just nu för rolig. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 maj, 2012 22:40 |
|
expelliarmus
Elev |
6 maj, 2012 22:42 |
|
Prue
Elev |
Oh my god, en på tumblr länkade till detta http://new.livestream.com/FosterKittenCam/MirandasKittens
LIVE KITTEN CAM ACSFAGErhwtej DÖR Kan sitta och glo på sånthär hur länge som helst. Speciellt när dom är sådär små så har dom så mycket energi och utforskar allt, är klantiga och såå söta ♥. 6 maj, 2012 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen