Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Beskriver man panikångest som ett medicinskt tillstånd? :$ haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 feb, 2012 21:17 |
|
Tramptass96
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack Skrivet av Tramptass96: Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår så jävla dåligt psykiskt att jag bara vill skära upp hela armarna igen men det gör jag inte för mamma ska gifta sig snart oh jag är tärna men då ligger jag i timmar ch gråter och halvt hypervemtilerar eller halvt bara ligger som ett tomt skal. Jag vet inte vad jag ska göra. Äter inget längre heller nästan. Det känns som en del av mig saknas, som om en syster jag haft bara dött och sorgen finns kvar men jag har aldrig haft en syster. Jag har 2 bröder som jag älskar mer än nått annat i världen, jag skulle dö för dom. Detr det enda som hindrar mig från att ta livet av mig. Finns om du vill prata ♥ ![]() CreepyCorner
8 feb, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Beskriver man panikångest som ett medicinskt tillstånd? :$ haha. Redan antikens folk i Grekland benämnde psykiska åkommor som medicinska tillstånd, så ja. Det kan man beskriva det som om man vill. =) 8 feb, 2012 23:27 |
|
adliitam
Elev |
Jag känner mig lite ledsen just nu. För tre veckor sedan dog min mormor och när jag fick reda på det fick jag världens största klump i magen eftersom vi stod varandra så nära. Men dom senaste dagarna har den där klumpen börjat försvinna mer och mer, men idag såg jag avsnittet av sex and the city när mirandas mamma dog och det gjorde så att den där klumpen kom till baka all over again. Det känns jätte tråkigt att jag aldrig mer kommer få prata med henne, eller krama henne, eller se henne...
![]() ![]()
8 feb, 2012 23:59 |
|
Jac
Elev |
Jag lovar att jag alldrig mer ska skära mig. När jag gjorde det bröt jag jätte många löften. Jag ska slänga alla rakhyvlar och hålla mig ifrån vassaknivar. Jag lovar att jag inte ska göra det igen!
9 feb, 2012 07:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Åh, Alma! Vad bra!♥Jag lovar att jag alldrig mer ska skära mig. När jag gjorde det bröt jag jätte många löften. Jag ska slänga alla rakhyvlar och hålla mig ifrån vassaknivar. Jag lovar att jag inte ska göra det igen! 9 feb, 2012 07:42 |
|
Bl0b
Elev |
Killar har förstört mig :c
när man tror att man hittar en fin människa hittar man dom strula med ens bästa kompis :'< 9 feb, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
^Bitches :<
9 feb, 2012 11:38 |
|
Tramptass96
Elev |
Skrivet av Jac: Bra alma! Det är jättebra! Jag lovar att jag alldrig mer ska skära mig. När jag gjorde det bröt jag jätte många löften. Jag ska slänga alla rakhyvlar och hålla mig ifrån vassaknivar. Jag lovar att jag inte ska göra det igen! ![]() CreepyCorner
9 feb, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bl0b: Killar har förstört mig :c när man tror att man hittar en fin människa hittar man dom strula med ens bästa kompis :'< Låter inte direkt som en "bästa kompis" i mina öron. =( 9 feb, 2012 13:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen