|
Borttagen
|
15 feb, 2013 11:40
|
EmahS
Elev
|
Okej Glee.
Varför ska ni ha uppehåll igen? This sucks!
15 feb, 2013 14:00
|
|
Borttagen
|
Jag vill ha mera glee nu 
15 feb, 2013 14:21
|
hyperion
Elev
|
HAHA vet inte ens vad jag ska säga om detta avsnitt like, herregud?! haha
Spoiler: Tryck här för att visa!Orkar fortfarande inte med Klaine, men det var ju i alla fall på Kurts villkor den här gången så okej då (även fast jag inte kunde kolla på skärmen under deras bilscen, just no), men så förstör Blaine för sig själv genom att vara så jävla klängig? Var glad att han ens vill peta på dig liksom.
Sen blir jag liiite arg på Kurt, because ADAM?!?! Adam adores him so much and just ghadhgheh. Men de verkar ju lite cozy i promon för nästa avsnitt så överlever väl.
Quinntana! ♥ Känns dock som att Santana kommer falla som en sten och Quinn kommer liksom inte känna så också ja... Ja. As long as they're happy I think it works yes.
Och Rachel preggo?? Jahaja.
Och kan vi tala om att Brody ljög om vad han gjorde under kvällen, och att han kom ut från ett rum med en massa pengar? Säljer han sig själv eller vad händer??

15 feb, 2013 14:35
|
dinomaid
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Ja Brody säljer antagligen sig själv... men Rachel ljög ju också om vad hon hade gjort så...
Orkar inte riktigt bry mig om att hon är gravid faktiskt. Kul för henne.
Klaine var ju definitivt det bästa med avsnittet. Eller aa typ det ända värt att titta på ♥
Jag måste också säga att jag gillar Quinntana quite a lot 
"Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self."
15 feb, 2013 15:31
|
EmahS
Elev
|
15 feb, 2013 15:37
|
Ginny00
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Det bästa med avsnittet: OMG RACHEL ANVÄNDER SAMMA TIDTAGARAPP SOM JAG!!!
..nah, men too be serious..
Jake och Marley. Jag älskar Marley, gillar Jake, men efter det här avsnittet hejar jag fan så mycket mer på Ryder. Jädra Jake... alltså nej Usch.
Klaine. WONDERFUL OMG MY BABIES THEY'RE SO BEAUTIFUL. (they just have to admit that they're back to together) Allt där var briljant, men alldeles alldeles för kort och herregud, jag ville ju ha mer 
Quinntana... I THINK I'VE FOUND MY NEW OTP. Quinn är så underbart bitchig och tillsammans med Santana, de passar ju perfekt tillsammans. Att de aldrig fattat det?
Wemma. Well, i've never actually shipped them so i don't really care...
Artie och Betty. Jag ogillar Betty.. starkt..
Finchel, sedan då. HERREGUD OMG GRAVIDITETSTEST RACHEL HJÄLP MIG JAG KAN INTE ANDAS. Jag har aldrig shippat Finchel och sedan det här avsnittet - BOOOOOOOOOM. aaaaaahhhh ♥ Men ah, Finchel-storyn var ju lätt.. den enda bra. 
får inte riktigt klart för mig när graviditetstestet var.. så jag har ingen aning om det är brody eller finn o.o
15 feb, 2013 16:39
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-15 kl. 16:41
Antal ändringar: 2
|
Fenixx
Elev
|
Skrivet av Borttagen: YEY HAR SETT KLART FÖRSTA SÄSONGEN
någon som vet en bra (gratis) hemsida där man kan se på glee med svensk text?
swefilmer.com 
15 feb, 2013 16:40
|
Ginny!!!!
Elev
|
15 feb, 2013 17:35
|
Aivilio
Elev
|
Jag har sett åtta avsnitt på säsong tre nu, haha. Men jag gillar spoilers så let's read all of them anyways c8
15 feb, 2013 18:06
|
Du får inte svara på den här tråden.