@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
6 maj, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Alla verkar tror det. Haha stackare xD ---------------- Läs min fanfiction Snälla, söta personer? 6 maj, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 21:06 |
|
scarhead
Lärare |
6 maj, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Förra veckan fick jag reda på att jag inte kommer få höjt betyg i idrotten, jag kommer alltså få D igen. -_-
Okej, idrott är inte mitt bästa ämne och så, men ändå. Min idrottslärare som vi har haft den här vårterminen har inte varit vår lärare tillräckligt länge för att få sätta betyg, så våran gamla idrottslärare som har varit mammaledig under hela vårterminen fick sätta betygen. Okej, visst, hon känner oss bättre eftersom hon var en av våra klassmentorer också, men åååh. Idrottsläraren som vi har nu sa att han skulle ha gett mig åtminstonde C! Det jag blir irriterad över är att jag tycker att våran idrottslärare som vi har haft nu på vårterminen iallafall borde ha fått vara med och sätta betyg, okej, han sa några av hans åsikter, men det var inte han som bestämde. Våran gamla idrottslärare som är mammaledig har ju inte sett om vi har utvecklats under terminen? Jag själv tycker att jag har utvecklats mycket och jag har även varit med mer på lektionerna nu än förut. All den här ansträgningen, for nothing. Jag blir bara så... JEFIOGJEOI. 6 maj, 2012 21:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 6 kl. 21:12
|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: FÖR ER INFORMATION - JAG GÅR INTE DÄRDET FINNS EN KUNSKAPSSKOLA I BORÅS OCH REKTORN DÄR HETER BJÖRN. SÅDÄR SER HAN UT. OwO JAG GÅR I EN SKOLA SOM JAG HAR GÅTT I SNART 6 ÅR PÅ sedan har vi IES, som snor alla mina vänner<///3 6 maj, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: FÖR ER INFORMATION - JAG GÅR INTE DÄRDET FINNS EN KUNSKAPSSKOLA I BORÅS OCH REKTORN DÄR HETER BJÖRN. SÅDÄR SER HAN UT. OwO JAG GÅR I EN SKOLA SOM JAG HAR GÅTT I SNART 6 ÅR PÅ sedan har vi IES, som snor alla mina vänner<///3 HAHA, VILLE BARA VISA BJÖRN FÖR ER. XD Dumma IES. >:[ 6 maj, 2012 21:13 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: HAHA OKEJ, BRA.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: FÖR ER INFORMATION - JAG GÅR INTE DÄRDET FINNS EN KUNSKAPSSKOLA I BORÅS OCH REKTORN DÄR HETER BJÖRN. SÅDÄR SER HAN UT. OwO JAG GÅR I EN SKOLA SOM JAG HAR GÅTT I SNART 6 ÅR PÅ sedan har vi IES, som snor alla mina vänner<///3 HAHA, VILLE BARA VISA BJÖRN FÖR ER. XD Dumma IES. >:[ Ja, alla byter typ dit ._. 6 maj, 2012 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen