@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
6 maj, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Herregud vad mycket läxor jag har... -_-
Men ändå så sitter jag vid datorn och är inne på mugglis och massa andra sidor, istället för att göra läxorna. WHYY IS MUGGLIS SO BEROENDEFRAMKALLANDE? 6 maj, 2012 20:22 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag fick 'A' i betyg på en berättelse jag skrev till Engelskan
6 maj, 2012 20:30 |
|
Kedjebrev
Elev |
6 maj, 2012 20:38 |
|
Ida S
Lärare |
Vi i US på ridklubben har köpt en ponny! Men hon hade ett så fult namn så vi tänkte döpa om henne.
Jag föreslog Hestelle. Jag är ett geni. (... det var dock inte det det blev... det blev Bibbi .-.) "we live together, and harry does all the cooking." 6 maj, 2012 20:39 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ida S: Vi i US på ridklubben har köpt en ponny! Men hon hade ett så fult namn så vi tänkte döpa om henne. Jag föreslog Hestelle. Jag är ett geni. (... det var dock inte det det blev... det blev Bibbi .-.) Haha, Hestelle är finare! 6 maj, 2012 20:42 |
|
J-star Black
Elev |
6 maj, 2012 20:43 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ida S: Vi i US på ridklubben har köpt en ponny! Men hon hade ett så fult namn så vi tänkte döpa om henne. Jag föreslog Hestelle. Jag är ett geni. (... det var dock inte det det blev... det blev Bibbi .-.) Haha, Hestelle är finare! Tack, men eller hur ^^" efter prinsessan, men hästigare "we live together, and harry does all the cooking." 6 maj, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 20:47 |
|
Fang
Elev |
Alla verkar tror det.
6 maj, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen