@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det här är typ.. jätte awkward XD Vad är det som är awkward?? 6 maj, 2012 19:37 |
|
tyri
Elev |
Skrivet av tyri: Min brorsa är världens bästa på idiotiska komentarer, precis nyss när han sitter vid tv spelet så får han tokspelet, och det han säger är "Bert fjärt snopp skog" eller när vi ska gå till bilen som står minst 50 meter från huset säger han "värsta maratonet alltså" och sedan låtstas han vara andfodd innan vi hinner utanför huset! Jag garvar igäl mig alltså!!! Och nu säger han"nu blir jag arg, jag ska... Stoppa ut din skärt genom en luft skärt!" När man är på mitt umör är det där en av de roligaste sakerna man kan höra!
6 maj, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det här är typ.. jätte awkward XD Vad är det som är awkward?? Det folket skrev på sidan 4405 6 maj, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det här är typ.. jätte awkward XD Vad är det som är awkward?? Det folket skrev på sidan 4405 Trololo... Okej... det där kändes lite... awkward xD 6 maj, 2012 19:44 |
|
joel9324
Elev |
6 maj, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: varför är det awkward? xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det här är typ.. jätte awkward XD Vad är det som är awkward?? Det folket skrev på sidan 4405 Trololo... Okej... det där kändes lite... awkward xD 6 maj, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
^
Ingenting Min konversation med Miyuki känns konstig 6 maj, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Ingenting Det är visst något. Säg. _ Jag ska nog byta profilbild. ^^ 6 maj, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min konversation med Miyuki känns konstig Lol 6 maj, 2012 19:56 |
|
scarhead
Lärare |
6 maj, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen