@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Felicia, jag är rätt säker på att Lee älskar dig med!!! Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o neeeeeeeeeeeeej. o.o okej hihi Spoiler: Tryck här för att visa! Jag kan fråga, när han kommer hem
6 maj, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Felicia, jag är rätt säker på att Lee älskar dig med!!! Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o neeeeeeeeeeeeej. o.o okej hihi Spoiler: Tryck här för att visa! Jag kan fråga, när han kommer hem nej, gör inte det! gash... 6 maj, 2012 19:06 |
|
LoonyMe
Elev |
6 maj, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
^Fort! Ta bort inläggen och låtsas som ingenting! Innan LeeGordan kommer hem och får reda på allting!
6 maj, 2012 19:07 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Fort! Ta bort inläggen och låtsas som ingenting! Innan LeeGordan kommer hem och får reda på allting! I'll tell him everything *evil smile* lol
6 maj, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Det här är typ.. jätte awkward XD
6 maj, 2012 19:12 |
|
Miskel
Elev |
6 maj, 2012 19:21 |
|
tyri
Elev |
Min brorsa är världens bästa på idiotiska komentarer, precis nyss när han sitter vid tv spelet så får han tokspelet, och det han säger är "Bert fjärt snopp skog" eller när vi ska gå till bilen som står minst 50 meter från huset säger han "värsta maratonet alltså" och sedan låtstas han vara andfodd innan vi hinner utanför huset! Jag garvar igäl mig alltså!!!
6 maj, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 19:27 |
|
MonsterCookie
Elev |
sen var det dehär med samhällsläxan...
wolfstar deserved better. 6 maj, 2012 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen