@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o
6 maj, 2012 18:56 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
6 maj, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o neeeeeeeeeeeeej. o.o 6 maj, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o det tror inte jag.. c8< NA NA NA NAA-KÄRLEKSDOKTORN, ska försöka utreda detta mystiska beundrari- efter maten, NA NA NA NAA 6 maj, 2012 18:59 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o neeeeeeeeeeeeej. o.o okej hihi
6 maj, 2012 18:59 |
|
scarhead
Lärare |
Jag undrar fortfarande vem denne person kan vara...
Jag hoppas personen tar kontakt med Lee och frågar honom om det, för den personen är säkert riktigt awesome som är medlem här. 6 maj, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o neeeeeeeeeeeeej. o.o okej hihi Spoiler: Tryck här för att visa! 6 maj, 2012 19:00 |
|
LoonyMe
Elev |
6 maj, 2012 19:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 6 kl. 19:02
|
|
accioron
Elev |
MadEye Moody si_tonks LoonyMe scarhead
Hoppas bara att det blir som jag tänkt!!! And of course there will be pictures! 6 maj, 2012 19:01 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Felicia, jag är rätt säker på att Lee älskar dig med!!!Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? Felicia, ligger du bakom detta...? o.o neeeeeeeeeeeeej. o.o okej hihi Spoiler: Tryck här för att visa! 6 maj, 2012 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen