@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: JAG SKA FARA DIT PÅ DIREKTENSkrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? Så har jag tänkt hela dagen XD NÅGOT ATT SKRIVA I MUGGLISSKVALLER TRÅDEN, FORT SCARHEAD, FORT! 6 maj, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o 6 maj, 2012 18:50 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av gedric: Skrivet av Borttagen: ^^ Skrivet av Borttagen: är du kär i honom? hihi.♥ Jag vill att LeeGordan ska logga in ♥ .-. Är du det eller inte? xd vågar du inte svara? o.o Spoiler: Tryck här för att visa! holy momma, dra inte in mig i det här x'D wolfstar deserved better. 6 maj, 2012 18:52 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av accioron: MIN HARRY POTTERVÄGG ÄR NÄSTAN KLAR it will be the best thing EVER ok so ska måla klart alla citat jag gillar från böckerna i svart på en vit vägg, i rött ska det i mitten stå ''hogwarts will always be there to welcome you home'' seeen ska jag köpa en ny byrå som ska stå mot väggen och på den ska alla mina hpböcker stå samt lite annat hp stuff (autografer, merchandise etc etc) och sen har jag mini-affisher från filmerna samt en STOR från sista som jag fick på premiären och de ska sitta inramade ovanför byrån och oh sen ska ju citaten sitta runt om dem of course i'm so pleased with this you have no idea Det där låter så awesome så att det inte är sant! Och kan man få se sen när det är klart? ^^ ![]()
6 maj, 2012 18:52 |
|
Pixie
Elev |
http://babyklegg.blogg.se
snälla läs o kommentera. haha jag har inga följare sen jag började blogga sj..
6 maj, 2012 18:52 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut.Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o 6 maj, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut 6 maj, 2012 18:53 |
|
LoonyMe
Elev |
6 maj, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: ja o.o personen märkte kanske att vi skrev det här. eller så har lappen gått ut. Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? det är borta nu. o.o Lappen kom upp igår så den kan inte ha gått ut Förresten, bara för att man älskar nån betyder det väl inte att man är kär? 6 maj, 2012 18:54 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av accioron: Dear god, låter riktigt awesome! Jag skulle gärna ha en sådan vägg. MIN HARRY POTTERVÄGG ÄR NÄSTAN KLAR it will be the best thing EVER ok so ska måla klart alla citat jag gillar från böckerna i svart på en vit vägg, i rött ska det i mitten stå ''hogwarts will always be there to welcome you home'' seeen ska jag köpa en ny byrå som ska stå mot väggen och på den ska alla mina hpböcker stå samt lite annat hp stuff (autografer, merchandise etc etc) och sen har jag mini-affisher från filmerna samt en STOR från sista som jag fick på premiären och de ska sitta inramade ovanför byrån och oh sen ska ju citaten sitta runt om dem of course i'm so pleased with this you have no idea 6 maj, 2012 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen