@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Vad gör ni då?
speech! 6 maj, 2012 18:36 |
|
Hermia
Elev |
Jag vill att Martha ska logga in
Once a MADling, always a MADling 6 maj, 2012 18:45 |
|
scarhead
Lärare |
6 maj, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
enligt en lapp på anslagstavlan pågår ett visst kärleksdrama på mugglis owo nyfiken! Detta kommer säkerligen att väcka stor uppståndelse också.
Vem har skrivit lappen? U cant hide for me 6 maj, 2012 18:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
6 maj, 2012 18:47 |
|
Sara Weasley!
Elev |
6 maj, 2012 18:48 |
|
accioron
Elev |
MIN HARRY POTTERVÄGG ÄR NÄSTAN KLAR
it will be the best thing EVER ok so ska måla klart alla citat jag gillar från böckerna i svart på en vit vägg, i rött ska det i mitten stå ''hogwarts will always be there to welcome you home'' seeen ska jag köpa en ny byrå som ska stå mot väggen och på den ska alla mina hpböcker stå samt lite annat hp stuff (autografer, merchandise etc etc) och sen har jag mini-affisher från filmerna samt en STOR från sista som jag fick på premiären och de ska sitta inramade ovanför byrån och oh sen ska ju citaten sitta runt om dem of course i'm so pleased with this you have no idea ![]() 6 maj, 2012 18:48 |
|
scarhead
Lärare |
LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då.
OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? 6 maj, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av accioron: MIN HARRY POTTERVÄGG ÄR NÄSTAN KLAR it will be the best thing EVER ok so ska måla klart alla citat jag gillar från böckerna i svart på en vit vägg, i rött ska det i mitten stå ''hogwarts will always be there to welcome you home'' seeen ska jag köpa en ny byrå som ska stå mot väggen och på den ska alla mina hpböcker stå samt lite annat hp stuff (autografer, merchandise etc etc) och sen har jag mini-affisher från filmerna samt en STOR från sista som jag fick på premiären och de ska sitta inramade ovanför byrån och oh sen ska ju citaten sitta runt om dem of course i'm so pleased with this you have no idea Nu blev jag jätteavundsjuk! 6 maj, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: LeeGordan, jag älskar dig, ok? och jag vet att du inte älskar mig. hej då. OH MY GOD! En beundrare som är olyckligt kär. Vem kan det vara? Så har jag tänkt hela dagen XD NÅGOT ATT SKRIVA I MUGGLISSKVALLER TRÅDEN, FORT SCARHEAD, FORT! 6 maj, 2012 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen