Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 439 440 441 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tramptass96:
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår så jävla dåligt psykiskt att jag bara vill skära upp hela armarna igen men det gör jag inte för mamma ska gifta sig snart oh jag är tärna men då ligger jag i timmar ch gråter och halvt hypervemtilerar eller halvt bara ligger som ett tomt skal. Jag vet inte vad jag ska göra. Äter inget längre heller nästan. Det känns som en del av mig saknas, som om en syster jag haft bara dött och sorgen finns kvar men jag har aldrig haft en syster. Jag har 2 bröder som jag älskar mer än nått annat i världen, jag skulle dö för dom. Detr det enda som hindrar mig från att ta livet av mig.

Finns om du vill prata ♥

8 feb, 2012 17:56

Jac
Elev

Avatar


Jag mår dåligt men borde inte göra det. Mitt problem håller på att lösa sig men mår ändå dåligt. Jag vet inte varför.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

8 feb, 2012 18:01

Dobby..
Elev

Avatar


Skrivet av Jac:
Jag mår dåligt men borde inte göra det. Mitt problem håller på att lösa sig men mår ändå dåligt. Jag vet inte varför.

Det är bra att ditt problem håller på att lösa sig, men... synd att du ändå mår dåligt. Har du någon aning om varför?

"Always"

8 feb, 2012 19:35

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Jac:
Jag mår dåligt men borde inte göra det. Mitt problem håller på att lösa sig men mår ändå dåligt. Jag vet inte varför.


Ibland mår man lite sämre medan problem håller på att lösa sig eller när de just har gjort det, kanske för att man kämpat hårt för något eller ägnat sin uppmärksamhet åt en sak så att man liksom blir matt när det väl löser sig. Det kommer att bli bättre, jag lovar!

8 feb, 2012 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Prue:
^Tycker du ska uppsöka läkare. Och det säger jag inte för att vara elak utan för att jag bryr mig.


förstår det, men jag ogillar verkligen sjukhus

8 feb, 2012 20:12

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av Dobby..:
Skrivet av Jac:
Jag mår dåligt men borde inte göra det. Mitt problem håller på att lösa sig men mår ändå dåligt. Jag vet inte varför.

Det är bra att ditt problem håller på att lösa sig, men... synd att du ändå mår dåligt. Har du någon aning om varför?

Jag vet inte varför jag mår dåligt..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

8 feb, 2012 20:23

Dobby..
Elev

Avatar


Skrivet av Jac:
Skrivet av Dobby..:
Skrivet av Jac:
Jag mår dåligt men borde inte göra det. Mitt problem håller på att lösa sig men mår ändå dåligt. Jag vet inte varför.

Det är bra att ditt problem håller på att lösa sig, men... synd att du ändå mår dåligt. Har du någon aning om varför?

Jag vet inte varför jag mår dåligt..


"Always"

8 feb, 2012 20:26

MissMolly
Elev

Avatar


8 feb, 2012 21:08

Dobby..
Elev

Avatar


Skrivet av MissMolly:
e såå glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Varför?

"Always"

8 feb, 2012 21:10

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av MissMolly:
e såå glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Är glad för din skull!
Varför är du glad?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

8 feb, 2012 21:17

1 2 3 ... 439 440 441 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.