Elma00
Elev
|
Har snart set klart den trdje episoden av glee. Det tog ett tag, men nu har jag börjat se glee.
13 feb, 2013 16:58
|
ailiiin
Elev
|
Skrivet av EmahS: Jag förstår inte grejen med att stanna uppe? Varför inte få en god natts sömn, och kliv hellre upp 45 innan skola/jobb och se det då? Avsnittet är MINST lika bra.
Men alla får ju göra som de vill.
Sitter uppe dels för att se avsnittet med mina kompisar och snacka med dem och dels bomba twitter + att Ryan brukar ha Q&A och jag lyckas alltid missa dem annars ^^
13 feb, 2013 21:52
|
GinnyOlivia
Elev
|
14 feb, 2013 13:21
|
dinomaid
Elev
|
Till alla er som ser nästa avsnitt: HERREGUD DET VAR DET BÄSTA AVSNITTET PÅ LÄNGE!! 
"Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self."
15 feb, 2013 04:03
|
soratanaka
Elev
|
NEJ FY DET VAR JU VÄRLDENS SÄMSTA ARHGHHGH
Spoiler: Tryck här för att visa!Literally the only good thing var väl Klaine getting back together. Quinntana var också qt. Men argh. OCH VAR FAN VAR UNIQUE AKWEFJDLASF
/end rant
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."
15 feb, 2013 07:59
|
EmahS
Elev
|
Helt ok avsnitt.
Saknade Joe.
Bästa med avsnittet? No Unique!
15 feb, 2013 08:16
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Hångelscen mellan två killar som inte var jättekysk och proper, framsteg! Dålig sak? Det var Blaine och Kurt, inte Kurt och Adam eller Blaine och Sebastian. Damn it. En till bra sak? Quintana? HELL YESSSSSS! Dålig sak? "Engångsgrej" samt ingen kysscen dem emellan.
När det gäller Finn och Rachel och Brody vet jag inte ens vad jag ska säga, jag orkar inte. Och Rachel om du är gravid, låt det vara med Brody! Det blir bara föööör typiskt om det är med Finn. Och Will och Emma. Bara gift er, ha sex och skaffa en unge FÖR GUDS SKULL!
15 feb, 2013 10:00
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-15 kl. 10:06
Antal ändringar: 2
|
EmahS
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa!Hångelscen mellan två killar som inte var jättekysk och proper, framsteg! Dålig sak? Det var Blaine och Kurt, inte Kurt och Adam eller Klaine och Sebastian. Damn it. En till bra sak? Quintana? HELL YESSSSSS! Dålig sak? "Engångsgrej" samt ingen kysscen dem emellan.
När det gäller Finn och Rachel och Brody vet jag inte ens vad jag ska säga, jag orkar inte. Och Rachel om du är gravid, låt det vara med Brody! Det blir bara föööör typiskt om det är med Finn. Och Will och Emma. Bara gift er, ha sex och skaffa en unge FÖR GUDS SKULL!
Spoiler: Tryck här för att visa!Det måste ju vara Brody. Hon räknade veckor i sin kalender, och det var ett dygn hon hade sex med Finn.
Och. Jag älskade Brody. Men han är ett asshole. Så nä. Fuck that.
Och Quinntana var så jäkla sexy.
15 feb, 2013 10:05
|
MissLollo
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Okej så alla verkar bli tillsammans igen eller iaf "vänner" förutom Brittana? Alltså? :c
Quinntana var däremot epic. Men inte tillräckligt för att jag ska vara okej med det eller Bram precis. Still. Brittana all the way. ♥
Klaine friends with benefits Kul och så men jag bryr mig inte riktigt.
Tina blir referred via hela sit namn två ånger under avsnittet istället för "Asian girl" eller "vampire asian girl" kändes bra ♥ Ser fram emot över att få se hennes pojkvän jakt med Klaine sen lol xD
Finchel ♥ I missed you. Och Rachel är gravid. Lite drama. Brochel ljuger för varandra. Snälla var över snart.
Trodde nästan att Ali Stroker skulle komma med på glee trots allt Gillar itne Bettys karaktär så mycket och två i rullstol so mär ihop känns inte originellt, men Arti har nog väntat på att få träffa någon annan i rullstol i ett tag ♥ Kändes okej ändå 
Jag tyckte avsnittet var helt okej och lite oväntat! Längtar redan efter nästa och jag ska se om det här ikväll! Nån som vill titta samtidigt så kan vi bestämma tid och typ fangirla samtidigt? 
15 feb, 2013 10:27
|
|
Borttagen
|
YEY HAR SETT KLART FÖRSTA SÄSONGEN
någon som vet en bra (gratis) hemsida där man kan se på glee med svensk text?
15 feb, 2013 11:09
|
Du får inte svara på den här tråden.