One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, HAHA jaa. Jag ba: OMG DET DÄR ÄR JU OPTIC OCH MONSTERCOOKIE FRÅN MUGGLIS.(jag hyperventilerar alltid när jag ser någon jag känner igen, fråga mig inte varför. eheh) Mina kompisar: Dafuq? vem? Inte så jätte mycket kaos, det var ju jätte många som skrek ja. Men när dom gick då. DÅ VAR DET KAOS. o.o JAPP DÅ JA!!! OMG ALLA SPRANG RUNT, OCH MEGAFONMANNEN BÖRJADE ROPA!! XD HAHAH JA. Jag fick panik när han ropade och sprang därifrån. ![]()
12 maj, 2012 19:57 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, HAHA jaa. Jag ba: OMG DET DÄR ÄR JU OPTIC OCH MONSTERCOOKIE FRÅN MUGGLIS.(jag hyperventilerar alltid när jag ser någon jag känner igen, fråga mig inte varför. eheh) Mina kompisar: Dafuq? vem? Inte så jätte mycket kaos, det var ju jätte många som skrek ja. Men när dom gick då. DÅ VAR DET KAOS. o.o JAPP DÅ JA!!! OMG ALLA SPRANG RUNT, OCH MEGAFONMANNEN BÖRJADE ROPA!! XD HAHAH JA. Jag fick panik när han ropade och sprang därifrån. HAHA VI MED, XD Men det var några som hade lappar där det stod typ: I want your dick. Liam såg det och började asgarva, HAHA 12 maj, 2012 20:05 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, HAHA jaa. Jag ba: OMG DET DÄR ÄR JU OPTIC OCH MONSTERCOOKIE FRÅN MUGGLIS.(jag hyperventilerar alltid när jag ser någon jag känner igen, fråga mig inte varför. eheh) Mina kompisar: Dafuq? vem? Inte så jätte mycket kaos, det var ju jätte många som skrek ja. Men när dom gick då. DÅ VAR DET KAOS. o.o JAPP DÅ JA!!! OMG ALLA SPRANG RUNT, OCH MEGAFONMANNEN BÖRJADE ROPA!! XD HAHAH JA. Jag fick panik när han ropade och sprang därifrån. HAHA VI MED, XD Men det var några som hade lappar där det stod typ: I want your dick. Liam såg det och började asgarva, HAHA AHAHAAHA OFTA? Var det det han garva åt? DÖÖR Den skylten jag såg var WE ♥ YOUR BUMS ![]()
12 maj, 2012 20:10 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, HAHA jaa. Jag ba: OMG DET DÄR ÄR JU OPTIC OCH MONSTERCOOKIE FRÅN MUGGLIS.(jag hyperventilerar alltid när jag ser någon jag känner igen, fråga mig inte varför. eheh) Mina kompisar: Dafuq? vem? Inte så jätte mycket kaos, det var ju jätte många som skrek ja. Men när dom gick då. DÅ VAR DET KAOS. o.o JAPP DÅ JA!!! OMG ALLA SPRANG RUNT, OCH MEGAFONMANNEN BÖRJADE ROPA!! XD HAHAH JA. Jag fick panik när han ropade och sprang därifrån. HAHA VI MED, XD Men det var några som hade lappar där det stod typ: I want your dick. Liam såg det och började asgarva, HAHA AHAHAAHA OFTA? Var det det han garva åt? DÖÖR Den skylten jag såg var WE ♥ YOUR BUMS HAHAHAHHAH HAN GARVA SÄKERT ÅT BÅDA! hahahha lol såg inte det 12 maj, 2012 20:18 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, HAHA jaa. Jag ba: OMG DET DÄR ÄR JU OPTIC OCH MONSTERCOOKIE FRÅN MUGGLIS.(jag hyperventilerar alltid när jag ser någon jag känner igen, fråga mig inte varför. eheh) Mina kompisar: Dafuq? vem? Inte så jätte mycket kaos, det var ju jätte många som skrek ja. Men när dom gick då. DÅ VAR DET KAOS. o.o JAPP DÅ JA!!! OMG ALLA SPRANG RUNT, OCH MEGAFONMANNEN BÖRJADE ROPA!! XD HAHAH JA. Jag fick panik när han ropade och sprang därifrån. HAHA VI MED, XD Men det var några som hade lappar där det stod typ: I want your dick. Liam såg det och började asgarva, HAHA AHAHAAHA OFTA? Var det det han garva åt? DÖÖR Den skylten jag såg var WE ♥ YOUR BUMS HAHAHAHHAH HAN GARVA SÄKERT ÅT BÅDA! hahahha lol såg inte det HAHAHAHAHHAHA JAG ORKAR INTE. SKULLE DÖ OM JAG HADE EN SÅN SKYLT OCH DOM SÅG DEN ASDFGHJKL ![]()
12 maj, 2012 20:28 |
|
Optic
Elev |
J00KERN: Jag och de jag var med (utöver Ida) hade 6 ballonger som det stod L O V E U ♥
Så de såg ballongerna til slut och pekade på oss! ♥ 12 maj, 2012 20:30 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Optic: J00KERN: Jag och de jag var med (utöver Ida) hade 6 ballonger som det stod L O V E U ♥ Så de såg ballongerna til slut och pekade på oss! ♥ Ohh :' Harry kollade på mig och vinkade och log. *LE DEAD* ![]()
12 maj, 2012 20:34 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: J00KERN: Jag och de jag var med (utöver Ida) hade 6 ballonger som det stod L O V E U ♥ Så de såg ballongerna til slut och pekade på oss! ♥ Ohh :' Harry kollade på mig och vinkade och log. *LE DEAD* OMFG 12 maj, 2012 20:34 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av IamAK: nån som vet hur länge killarna kommer stanna i sverige? har hört att dom åker hem nästa vecka, men är inte säker KOLLA VAD JAG HAR ![]() u jelly ![]()
12 maj, 2012 20:59 |
|
Optic
Elev |
Den 22a ska de till USA så innan det åker de iaf. Men har hört att de åker på onsdag men är inte säker.
12 maj, 2012 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen