Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linn Lumos
Elev |
Blä så jag till Mona och rökte ut tungan. Sen log jag. Han är nog i alla fall bättre än det där trollet du drömde om så jag till Liv
17 dec, 2016 07:20 |
|
Velleity
Elev |
17 dec, 2016 08:42 |
|
Linn Lumos
Elev |
Ja så jag och skrattade. Ska vi gå nu.
17 dec, 2016 09:15 |
|
Belluna tonks
Elev |
"Nä jag tcker vi ska stanna inne och dansa med en babian!"sa jag ironiskt och började sen gå mot utgången.
![]()
17 dec, 2016 09:21 |
|
uniquorn
Elev |
17 dec, 2016 11:42 |
|
Linn Lumos
Elev |
Det var jätte vakert ute . Vi pulsade från i den djupa snön.
Föresten Oskar vet du vad du ska ha på dig? Frågade jag Oskar 17 dec, 2016 11:43
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-17 kl. 11:47
|
|
Borttagen
|
jag hänger inte riktigt med här, idioter, troll och babianer vad är det egentligen ni pratar om sa jag.
17 dec, 2016 11:47 |
|
Linn Lumos
Elev |
Idioter handlar om att Lov och Mina ska gå med idioter. Liv hade drömt om att hon skulle gå med ett troll och jag frågade om vi skulle gå ut och då så Mona ironiskt att vi skulle vara inne och dansa med en babian förklarade jag för Oskar
17 dec, 2016 11:50 |
|
Borttagen
|
Aha. Har alla någon de ska gå med på julbalen?
17 dec, 2016 11:55 |
|
Belluna tonks
Elev |
17 dec, 2016 12:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen