the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Och då kommer jag vara redo ingen på skolan ska skadas " sa Nova bestämt.
11 nov, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
Cisco suckade. Han hade inget mer att säga utan satte sig ner på sängen.
11 nov, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
Nova satte sig och fortsatte jobba men en orolig känsla växte i magen.
Morgana Ciscos boss satt otoligt och väntade på status Sakura satt och lekte lite
" Att han aldrig hör av sig hm bör nog bestraffa den ungen " sa Morgana ilkset. Sakura blev lite rädd och gick iväg för att hitta sin bror.
11 nov, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
Cisco fick en ide. Han tänkte försöka ha sönder dörren. Han samlade mycket kraft och slog till dörren hårt med svansarna.
Sakura's bror Tamotsu höll på att skriva en berättelse i lugn och ro.
11 nov, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Nova hörde ovsäendet hon gick fram till dörren igen
" tyst där inne " sa Nova.
" Mamma är arg " sa Sakura och kramade om Tamotsu
11 nov, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
"åh dit dumma rum kommer att förstöra allting för mig" sa Cisco argt.
Tamotsu suckade lite grann.
"det är väl hon alltid?" frågade Tamotsu med en suck
11 nov, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
" Åh men kommer du ut så kommer några elever i fara " sa Nova argt.
Sakura torkade tyst tårarna
" Jag vill leka men vågar inte nära mamma " sa Sakura.
11 nov, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
"Det är alltid någon som kommer vara i fara" sa Cisco lågt den här gången.
"åh vi får försöka stå ut i några dagar sen kan vi säkert leka eller något" sa Tamotsu
11 nov, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
Nova suckade hon gick åter och jobbade hon tänkte samtidigt på sätt att göra sig av med Morgana.
Sakura log hon började tänka på Sai och blev tyst.
11 nov, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
"tror du att du kan besegra Morgana? " sa Cisco med en väldigt sarkastisk ton.
11 nov, 2015 21:32
|
Du får inte svara på den här tråden.