Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Phich reste sig nervöst upp & gick in i rummet.
16 sep, 2015 15:07
|
|
Borttagen
|
Diana började rätt så snabbt med blodtryck hon tog lugnt hand om Phich.
" Lugn " sa Diana
16 sep, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
" jag är lugn" sa Phich nervöst då han kunde inte vara lugn.
16 sep, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
" visst lugn " sa Diana och var snart klar med blodprovet.
" Så blodprov klart " sa Diana.
16 sep, 2015 15:50
|
|
Borttagen
|
Phich andades ut av lättnad.
" jag gillar inte att komma hit så ofta " sa Phich
16 sep, 2015 15:55
|
|
Borttagen
|
" Jag vet men du har inget val " sa Diana hon undersökte blod men innan det drack hon en klunk kaffe för att få mer energi.
16 sep, 2015 16:01
|
|
Borttagen
|
"Jag har märkt det" sa Phich med en låg suck.
Phich såg sig omkring lite osäkert.
16 sep, 2015 16:03
|
|
Borttagen
|
" Hm du får ta lite medecin en eller två gånger om dan " sa Diana och letade fram rätt medecin flaska.
16 sep, 2015 16:04
|
|
Borttagen
|
Phich suckade igen men kom då på en sak.
"Jag hörde att din bror & hans barn skulle komma hit idag" sa Phich
16 sep, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
Diana såg på Phich
" Om man ändå hade tid att hälsa på dom men blir stressad om jag är borta från arbetet för länge " sa Diana och suckade.
16 sep, 2015 16:21
|
Du får inte svara på den här tråden.