Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
|
Borttagen
|
Priim■■
"Hon stukade nog foten" svarade jag Will.
2 aug, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Will
"Alltså först blir hon magsjuk och sedan slukar hon foten. Just precis som hon brukar." Sade jag sarkastiskt.
2 aug, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
☆★Priim★☆
"Japp" svarar jag med ett leende.
2 aug, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
Will
"Jaha. Vill någon spela fia med knuff?" Frågade jag.
2 aug, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
Pappa Remus
jag och Elli kom hem och så
2 aug, 2015 21:06
|
|
Borttagen
|
Elli
Jag hoppade runt på ett ben.
" Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag.
2 aug, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Elli
Jag hoppade runt på ett ben.
" Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag.
((Du är väl på sjukhuset?))
2 aug, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elli
Jag hoppade runt på ett ben.
" Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag.
((Du är väl på sjukhuset?))
(( Vi har kommit hem))
2 aug, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elli
Jag hoppade runt på ett ben.
" Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag.
((Du är väl på sjukhuset?)) vi kom just hem
2 aug, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elli
Jag hoppade runt på ett ben.
" Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag.
((Du är väl på sjukhuset?))
(( Vi har kommit hem))
Ja, men om jag sa det tidigare dvs innan ni kom hem kan Elli inte ha hört det...))
2 aug, 2015 21:10
|
Du får inte svara på den här tråden.