Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
"Vad menar du", spottar jag ur mig.
22 aug, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
" Släpp först. " säger jag och tar tag i hennes hand.
22 aug, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
"Nej, inte föräns du berättat!"
22 aug, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
Jag tar fram min stav. Men jag kommer inte på någon formel.
" Släpp." hotar jag.
22 aug, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Jag börjar få ont.
" Jag har en stav, och tvivlar inte på att använda den." säger jag hotfullt och pekar med staven på Grey som står bakom mig.
22 aug, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
"Joho! Du tvivlar visst! Varför har du inte förhäxat mig än då?" Frågar jag och ler överlägset.
22 aug, 2015 19:32
|
|
Borttagen
|
" Jag kan. Vill du att jag ska lamslå dig?" frågar jag och försöker låta bestämd.
22 aug, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
"Du kan inte" Säger jag och hånler.
22 aug, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
" Joho ." säger jag. Jag darrar i handen.
" Lamslå." viskar jag men inget händer .
22 aug, 2015 19:36
|
Du får inte svara på den här tråden.