Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Tack båda två! 8D
5 feb, 2012 11:37 |
|
Lills
Elev |
5 feb, 2012 11:57 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Tja, det beror på om jag hinner S: Har *räkna* 6 andra berättelser jag skriver på (fast två tror jag får åka till papperskorgen...) 5 feb, 2012 12:04 |
|
Lills
Elev |
5 feb, 2012 12:06 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Haha, den ena är ett teatermanus som jag skriver tillsammans med några andra i min teatergrupp C: Sen är det en bok, en ff och en berättelse och sen de två andra som kommer åka i soporna S: 5 feb, 2012 12:41 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Minidjuret: ^ Haha, den ena är ett teatermanus som jag skriver tillsammans med några andra i min teatergrupp C: Sen är det en bok, en ff och en berättelse och sen de två andra som kommer åka i soporna S: Varför ska du "slänga" dom? ![]()
5 feb, 2012 12:43 |
|
Minidjuret
Elev |
^
För att de blev dåliga och för att jag vill bli klar med min första bok först xD 5 feb, 2012 12:46 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Minidjuret: ^ För att de blev dåliga och för att jag vill bli klar med min första bok först xD Okej. Jag skulle aldrig orka skriva en bok... ![]()
5 feb, 2012 12:48 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Haha, jag har bara skrivit några sidor, det tar tid 5 feb, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
GAH!
Det är så bra, jag vill bara har mer nu!!! Men jag ska föröka att inte stressa dig... 5 feb, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen