(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
-Inte det blåa!, sa jag
I det blåa kuvertet låg massa hårstrån som jag hade samlat från Arwen genom åren.
5 jun, 2014 22:52
|
|
Borttagen
|
Jag sträckte mig mot det blåa brevet och öppnade det. Jag såg upp på Oscar. Hade han gått omkring och stulit mitt hår?
5 jun, 2014 22:55
|
|
Borttagen
|
Jag skämdes och såg ner i golvet.
5 jun, 2014 22:58
|
|
Borttagen
|
Det var bara för gulligt. Han har verkligen varit besatt av mig under de senaste åren. Jag kysste honom och log.
5 jun, 2014 23:00
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Gud vad pinsamt.., mumlade jag
5 jun, 2014 23:01
|
|
Borttagen
|
- Det är ju jätte gulligt! Det är som i en bok, sade jag och log.
5 jun, 2014 23:04
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
-När jag var hemma hos dig för några år sen när vi spelade tv-spel så tog jag hår från din borste när du var på toa, sa jag tyst
5 jun, 2014 23:06
|
|
Borttagen
|
- Tjuv!, sade jag och skrattade.
5 jun, 2014 23:15
|
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 23:17
|
|
Borttagen
|
En normal person skulle ha tyckt att han var helt sjuk i huvudet, men jag kunde bara inte göra det.
5 jun, 2014 23:18
|
Du får inte svara på den här tråden.