Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS The Pie Club

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club

1 2 3 ... 43 44 45 46 47
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Borttagen:
(Jag hoppar ur)

(WHY?! NOO)

(för att jag känner mig utanför i detta roll och jag orkar inte läsa 10 sidor som ni skrivit)

(När någon skriver något till dig så svarar du kinappt :< )

(Men ingen skriver något till mig :c)

(Jag gjorde det en gång och då svarade du inte ens :cc)

(Var då då :c Om det var idag har jag inte varit inne på datorn på hela dagen)

(Dunno, but whatevs. Vill du vara med om vi förklarar vad som har hänt och rollar in dig?)

(Nej)

27 apr, 2014 19:39

Anne Potter
Elev

Avatar


(Ska vi fortsätta rolla?)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2F20838430fc0aefcfb9513863a8b9bc5d%2Ftumblr_inline_ni5jraMrun1smxto4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2F8c%2F5e%2F208c5ef5302c1884d3f04813f1c23732.gif

27 apr, 2014 19:47

Trädkatten
Elev

Avatar


(Jaaa, det ska vi! Men bara en fråga.. Harry-Potter-Bokslukaren skrev att alla fick kvarsittning och jag vet bara inte riktigt... Alla borde väl inte ha fått kvarsittning? xD)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

27 apr, 2014 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Trädkatten:
(Jaaa, det ska vi! Men bara en fråga.. Harry-Potter-Bokslukaren skrev att alla fick kvarsittning och jag vet bara inte riktigt... Alla borde väl inte ha fått kvarsittning? xD)

Alla Gryffindorare då

27 apr, 2014 19:58

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädkatten:
(Jaaa, det ska vi! Men bara en fråga.. Harry-Potter-Bokslukaren skrev att alla fick kvarsittning och jag vet bara inte riktigt... Alla borde väl inte ha fått kvarsittning? xD)

Alla Gryffindorare då

(Okej. )

Jolene kände sig utmattad av någon anledning. Hennes kropp kändes tung och hon hade ont i huvudet. Det hade varit en väldigt underlig lektion. Hon satt på en bänk och kände hur solen sken rakt på henne. Magdalen och Clarie satt bredvid henne.
"Jag ska gå upp och hämta min bok till nästa lektion." sa Clarie och tittade på de båda.
"Jag följer med dig, jag behöver ändå ha min egen ju." sa Magdalen och hoppade upp från bänken. Hon tittade ner på Jolene och fick ett bekymrat veck mellan ögonbrynen.
"Ska du följa med? Du ser lite sjuk ut..."
"Jag tror jag stannar här."
"Vi tar med din bok!" sa Claire innan de rusade upp till Gryffindors sällskapsrum. Jolene lutade sig mot bänken och blundade.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

27 apr, 2014 19:59

Borttagen

Avatar


Jag gick ut till sjön och satt mig.

28 apr, 2014 18:04

kitto
Elev

Avatar


(Är sjuk så kommer inte rolla idag)

28 apr, 2014 18:27

Borttagen

Avatar


( Okej krya på dig)

28 apr, 2014 18:27

kitto
Elev

Avatar


Efter denna händelserika lektion började jag stega ner mot sjön. Samma sjö som vi hade badat i igår och som därmed också hade gett oss världens jobbigaste straffkomendering. Dock var de två lektioner till innan vi var tvungna att uthärda uppdraget. Spinnande ljud och hysteriska jamanden skulle ringa i huvudet på mig hela natten. Jag såg Alex' silhuett sitta på det fortfarande lätt daggiga gräset vid det blankpolerade vattnet.
"Hej" sa jag ovanligt tyst och satte mig några decimeter ifrån henne.

29 apr, 2014 07:17

Borttagen

Avatar


- hej, sa jag tyst.

29 apr, 2014 21:20

1 2 3 ... 43 44 45 46 47

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club

Du får inte svara på den här tråden.