Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag åkte tillbaka till parken. Jag hade sagt till Dina att jag ville gå genom parken bara för att få lite frisk luft men sanningen var att jag ville träffa Diego igen.
21 feb, 2014 18:20
|
|
Borttagen
|
Solen hade gassat hela dagen och det hade varit folk runt mig oavbrutet. Så jag hade alltså inte kunnat röra mig ur fläcken.
21 feb, 2014 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på en bänk och tog upp En bok ur min väska.
21 feb, 2014 18:24
|
|
Borttagen
|
Äntligen försvann solen och jag såg mig omkring.
21 feb, 2014 18:25
|
|
Borttagen
|
Jag hade somnat med näsan i boken efter ungefär en kvart och vaknade hastigt när det blev mörkare och kallare.
21 feb, 2014 18:30
|
|
Borttagen
|
Jag fick syn på henne och gick tvekande fram.
21 feb, 2014 18:32
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade till när Diego kom fram till mig.
21 feb, 2014 18:35
|
|
Borttagen
|
"Förlåt..."
Mumlade jag ursäktande.
21 feb, 2014 18:36
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget." Sa jag och log mot honom.
"Vill du följa med mig hem?"
21 feb, 2014 18:44
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Om jag får"
21 feb, 2014 18:45
|
Du får inte svara på den här tråden.