Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
Jag gick till klassen och väntade på att det skulle ringa in till lektionen.
2 jan, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
Jag gick in till engelskan när det ringde in.
2 jan, 2014 19:52
|
|
Borttagen
|
Lektionen började och var helt vanlig.
2 jan, 2014 22:17
|
|
Borttagen
|
Jag började skriva på ett löst papper.
2 jan, 2014 22:19
|
|
Borttagen
|
Jag följde ointresserat med.
2 jan, 2014 22:27
|
|
Borttagen
|
När lektionen var slut gick jag ut.
2 jan, 2014 22:30
|
|
Borttagen
|
När lektionen var slut förde jag mina böcker och ställde mig vid väggen och läste en stund.
2 jan, 2014 22:33
|
|
Borttagen
|
Skolan var slut nu för dagen.
IvdaPivda
2 jan, 2014 23:49
|
|
Borttagen
|
Jag gick till bussen med Isabelle.
3 jan, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
3 jan, 2014 22:35
|
Du får inte svara på den här tråden.