Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag sätter mig vid Brian.
18 nov, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag känner att någon sitter vid sängen.
"Vem?"
18 nov, 2013 20:42
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 20:46
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Trodde du att Alejandro i ettan skulle komma eller? Ler jag och tar Brians hand.
- Du ser ut att må bättre! Säger jag vänligt.
18 nov, 2013 20:56
|
|
Borttagen
|
"Lite... men nej", jag ler ett påklistrat leende.
18 nov, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
Jag ler mot honom.
- Du!!! Du kommer till Hogsnaede med mig om en vecka va??
18 nov, 2013 21:01
|
|
Borttagen
|
"Om jag får... Annars får du gå med Ted"
18 nov, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
- Ted är elak mot mig. Jag tycker bättre om dig! Envisas jag och trycker Brians hand hårdare.
- Snällasnällasnällaaaaaa??
18 nov, 2013 21:04
|
|
Borttagen
|
"Om jag är frisk, och Ted skulle ju gå med Vistorie", jag flinar.
"Något nytt om dem?"
18 nov, 2013 21:06
|
Du får inte svara på den här tråden.