Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 43 44 45 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sätter mig vid Brian.

18 nov, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


Jag känner att någon sitter vid sängen.
"Vem?"

18 nov, 2013 20:42

Borttagen

Avatar


- Jag, såklart!!

18 nov, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


"Pling" ,jag ler.

18 nov, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


Jag skrattar.
- Trodde du att Alejandro i ettan skulle komma eller? Ler jag och tar Brians hand.
- Du ser ut att må bättre! Säger jag vänligt.

18 nov, 2013 20:56

Borttagen

Avatar


"Lite... men nej", jag ler ett påklistrat leende.

18 nov, 2013 20:59

Borttagen

Avatar


Jag ler mot honom.
- Du!!! Du kommer till Hogsnaede med mig om en vecka va??

18 nov, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


"Om jag får... Annars får du gå med Ted"

18 nov, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


- Ted är elak mot mig. Jag tycker bättre om dig! Envisas jag och trycker Brians hand hårdare.
- Snällasnällasnällaaaaaa??

18 nov, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


"Om jag är frisk, och Ted skulle ju gå med Vistorie", jag flinar.
"Något nytt om dem?"

18 nov, 2013 21:06

1 2 3 ... 43 44 45 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.