ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skakar, hela jag. Jag är rädd. Och nu ser jag inte bara bilden i huvudet, hon står där borta utanför fönstret. När någon öppnar dörren försvinner hon. Sedan vaknar jag med ett skrik.
26 okt, 2013 13:24
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-26 kl. 13:26
|
|
Testralis
Elev |
"Vad är det, Brian?" Jag hör på hans röst att något inte är helt rätt.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
26 okt, 2013 13:24 |
|
Borttagen
|
"Hon.... verkar vara igång", jag ser bort men fortsätter krama hennes hand.
"Linda, kom igen nu, vakna, vakna ,vakna!" 26 okt, 2013 13:26 |
|
Borttagen
|
Jag andas häftigt. "Lila ögon!" säger jag gällt.
26 okt, 2013 13:26 |
|
Dark_princess
Elev |
Jag går bort och ställer mig vid Lindas säng och tar hennes hand "Du klarar det" säger jag till henne
26 okt, 2013 13:27 |
|
Borttagen
|
"Lila ögon?!", jag ser ner på hennes ansikte.
26 okt, 2013 13:27 |
|
Borttagen
|
Jag tar tag i Claras hand och håller den hårt. Så slutar skakningarna och jag pekar mot fönstret. "Lila ögon!" flåsar jag.
26 okt, 2013 13:28 |
|
Dark_princess
Elev |
Jag mins plötsligt de lila ögonen från i natt. "Jag så också de lila ögonen" säger jag till Linda oroligt
26 okt, 2013 13:32 |
|
Borttagen
|
"Lila ögon? Clara, vad har hänt dig, berätta!"
26 okt, 2013 13:34 |
|
Borttagen
|
"L-lila ögon! Mycket saliv...tomtar och troll!" mumlar jag osammanhängande.
26 okt, 2013 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen